loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/09 و 21:42 دقیقه ارسال شده است

بابا یکم جنبــــــــــــــــــــــــــــــــــه!!!بد نی به خودا!!!

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/03 و 15:13 دقیقه ارسال شده است

نوید گفتم معذرت خواهی کن بی ادب سریع اعصاب ندارم ها یه کاری می کنم باسایتتون ها .....گفته باشم 5تا دوست هکر دارما.... گفته باشم محمد رضا سایتتون رو نجات بده
پاسخ : محمدرضا: آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند! شکلک
پاسخ : نـویـد : وای مامان ترسیدم ! بروووووو عمو جون شکلک برو هرکاری میخوای بکن کوچولو شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/02 و 12:06 دقیقه ارسال شده است

تو عموی من نیستی خدا رو شکر نوید باید معذرت خواهی کنه

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/02 و 6:58 دقیقه ارسال شده است

گفتی بگم چراشکلکاین کامنت قبلیمه)
آقا نوید اصلا انتظارش رو نداشتم من همون sara هستم که گفتم :
هيچ کدوم ،همشون زونس، دخترونه نیس که
بی ادددددددددددددددددددددددددددددددددددب

پاسخ : نـویـد : چرا بی ادب ؟! میشهـ بپرسم چی شده ؟ یادم نیس

اینم جوابش که تو قبلن دادی:

پاسخ : نـویـد : حالا فک کن زن شدی
عصبی ام عصبی فهمیــــــــدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ به تو نباید گفت بی ادب ؟هان؟ جواب بده؟جواب بده؟
پاسخ : محمدرضا: راست میگه بیچاره! نویدِ بی ادب! جوابگو باش!
گریه نکن کوچولو بیا بغل عمو آروم شی! شکلک
پاسخ : نـویـد : حالا خوبهـ گفتم فرض کن ! چقد لوووووووس شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/04/31 و 15:21 دقیقه ارسال شده است

آقا نوید اصلا انتظارش رو نداشتم من همون saraهستم که گفتم :
هيچ کدوم ،همشون زونس، دخترونه نیس که
بی ادددددددددددددددددددددددددددددددددددب
پاسخ : نـویـد : چرا بی ادب ؟! میشهـ بپرسم چی شده ؟ یادم نیس شکلک

این نظر توسط دخترخاله در تاریخ 1393/04/31 و 10:53 دقیقه ارسال شده است

هموشون ...ننشکلک
پاسخ : نـویـد : چین ؟! شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/04/25 و 1:30 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا راس میگی!!!نویدم مار موزیه ها!!!خخخخخ!!!زن شدی ینی چی؟؟!!!شکلک
اندفه رو ازت نادیده میگیرم!!!
دفه بعدی به مامانت میگم!!!!خخخخخخخخشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/24 و 23:26 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخ
حالا سوتی دادی به من میگی که ذوق مرگ شدم
خخخخخخ
خودم واست تانکر اسید میارم
غمت نباشه سه سوته ذوب میشی خخخخخخخخ
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/24 و 23:12 دقیقه ارسال شده است

هار هار هار سوتی سوتی
نجان نه و نجات نوید
خخخخخخخخخخخخخ
خدایا نوید رو از دست من نجات بده
خخخخخخخخ
شکلک
شکلک
شکلک
مگه من چیکارت کردم؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : نیگا چقد ذوق مرگـ شده !! شکلک من میرم یه بطری اسید بخورم از تو شکلک

این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/04/24 و 22:12 دقیقه ارسال شده است

ا از همه خوشگلتره
12 فقط کیفش خوشگله
7 کفشش و دوس دارم ولی پاشنشو دوس ندارم یه جوریه به کفشش نمیاد شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 98
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 245
  • بازدید ماه : 1,406
  • بازدید سال : 9,364
  • بازدید کلی : 438,512