loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 88 چهارشنبه 03 تیر 1394 نظرات (18)

بازرس برای سرکشی میره آسایشگاه روانی ...

 

میبینه یه نفر کنار دیوار هر چند لحظه سرشو به دیوار میزنه و زیر لب میگه :

 

فرخنده ... فرخنده ... فرخنده ... !!!

 

میپرسه این یارو چشه ؟ میگن یه دُختری رو میخواسته بهش ندادن , به این روز افتاده

 

میره طبقه ی بالا میبینه مردی رو تو یه جایی شبیه به قفس به قــُل و زنجیر بستنش . هی نعره میزنه :

 

فرخنده ... فرخنده ... فرخنده ... !!!

 

بازرس با تعجب میپرسه , این یکی دیگه چشه ؟! میگن : فرخنده رو دادن به این !!! زبان

 

 دیگه به آمـار گیـر ندی ها میس فرخنده ! ها ها ها :))) 

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negar در تاریخ 1394/04/22 و 2:40 دقیقه ارسال شده است

خخخخ تو چ سریع بخودت گرفتی؟؟؟از چی میترسی؟شکلکشکلکشکلک
من خاله بازیامو کردم الان اومدم با زندگیت بازی کنم... یوهوهاهااااااا
دیوانه...خخخخ
جنبت اومده پایینا!
راستی!خدا لعنتت کنه... =/
دیروز بابام تو دسشویی بود...مامانم گفت اذون گفتن...منم اومدم ادا اون جکرو دربیارم برگشتم گفتم دیگ چیزی نــــخوری!!!
بابامم از تو دسشویی داد میزنه تو رو میخورم که مربا شی...
قیافه من دراون لحظه :/
قیافه بابامشکلک
انقدم های چلاس بازی درنیار کپــــتان شکلک

این نظر توسط negar در تاریخ 1394/04/19 و 22:48 دقیقه ارسال شده است

ولی دیگ شوخی هات مثه اوایل نمیچسبه شاید دیگ توش صداقت نی...
شایدم چون ذات واقعیتو دیدم دیگ برام رنگ و بویی نداری...
هه لیاقت میخواهد....
اوووووف چ جمله آسی گفتم...لیاقت میخواهد....جوووون چ بم میاد فلسفی بحرفم....
در کل ری.د.م دورت :/شکلک
پاسخ : نوید : ذات واقعیم ؟ چی تـــَف میدی ؟
بیا برو بچه جون خاله بازیتو کن . حوصله تو ندارم خودت گمشو بیرون
خدافظ

این نظر توسط zaman در تاریخ 1394/04/10 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط negar در تاریخ 1394/04/09 و 21:57 دقیقه ارسال شده است

سایت دیگ مث پارسال فان نی....
من ک ب شخصه یکم لوسی و کنار گذاشتم...
نیو هم فک میکنم همینطور!
درسته عایا؟
پاسخ : نویـد : لوس پسر دایی دختر عمت ـه شکلک
نخیییییرم من همونی ام که همیشه هستم . اوووف چه جمله شاخی
هه . چقد شاخ شدم بزار یه بار دیگه هم بگم : هــــــــه ! خخخخ شکلک

این نظر توسط اسیه در تاریخ 1394/04/06 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

سلام اقا نوید چطوریایی؟بالاخره دانشگاهت رو هم رفتی موفق باشی

خیلی وقته وب نیومدم
راستی ی خبر!!
پاسخ : نوید : عــــه سلام !!!! یادش بخیـــر بچه ها یکی یکی رو میشن شکلک
سلامتی ، خیلییییییی خوش اومدی شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1394/04/05 و 14:14 دقیقه ارسال شده است

نویدروحش بیماره فاطی جون!
ب روح اعتقادداری؟؟؟
پاسخ : نوید : تو خوبی !

این نظر توسط در تاریخ 1394/04/05 و 14:11 دقیقه ارسال شده است

سلام اتی جون
فرخنده الان بچه هاش موقع شوهرکردنوزن گرفتنشونه تومیگی فرخنده خودش......؟شکلکشکلکشکلک
پاسخ : نوید : بشین بینیم بابا . برو ظرفارو بشووووووور شکلک

این نظر توسط athena در تاریخ 1394/04/04 و 15:56 دقیقه ارسال شده است

فرخنده شوهر کرده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلک


دروغ نگین بابا

شوخی میکنید؟؟؟؟؟

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1394/04/04 و 14:08 دقیقه ارسال شده است

الهی فرخنده جون!!خودتو ناراحت نکن!!
نوید عسد دیگر!!ولی بدون حریف ما نمیشود

این نظر توسط ندا حقیقی در تاریخ 1394/04/04 و 0:10 دقیقه ارسال شده است

دعوا نکنین پوستتون چروک میشهشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 606
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 753
  • بازدید ماه : 1,914
  • بازدید سال : 9,872
  • بازدید کلی : 439,020