loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 131 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (28)

اين چه فازيـهـ همه برداشتن ميگن ماه تولد ما بهترينه ؟!


انگار قبل به دنيا اومدن نشستن تجزيه تحليل کردن کدوم ماه آدماش بهترن :|


حالا خوبه که متولد مــُرداد نيستين اونوقت کي ميتونست شمارو جم کنه ؟! خخخخ :)))

 

نایت اسکین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط rOzhan در تاریخ 1393/04/24 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

bbin man chi keshidam ... dark konid shoma 2ta dg pas ... rasti mohamadreza joonam man harchi goftam shookhi booda bedel nagiriya fadat azizam booos dame hame mordadya vo farvardiniya garm شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط rOzhan در تاریخ 1393/04/22 و 15:18 دقیقه ارسال شده است

حالا بیـــــا و خوبی کن .. داداش جونم از خدات باشه من بهت بگم گلم عزیزم عشقم نفسم ..
من فقط این کلماتو به یه آقایی که خععععلی دوسش داشتم و فک میکردم فقط با منه میگفتم که بعدا فهمیدم منم یکی از اون یازدهتام و ولش کردم و دیگه به کسی از این چرت و پرتا نگفتم تا اینکه به تو گفتم توم که .... شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: چه خاطره ی غم انگیزی! شکلک
پاسخ : نـویـد : اشکال پر اشک شد شکلک من دیگهـ نمیتونم ادامه بدم شکلک

این نظر توسط rOzhan در تاریخ 1393/04/22 و 12:58 دقیقه ارسال شده است

برادر گلم عزیزم عشقم نفسم ببین پرچم فروردین خعععلی وقته که نصب شده هیچ ماهِ دیگه ای هم هنو نتونسته اونجا رو کشف کنه شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: بعله!
پاسخ : نـویـد : اینارو با من بودیییییی ؟؟! شکلک من میترسم خخخخ شکلک

این نظر توسط rOzhan در تاریخ 1393/04/21 و 21:56 دقیقه ارسال شده است

داداشی جونم میدونی چیه ؟؟؟ مردایا خاصن اصن یه تیکه ماهن ولی قبول کن که پرچم فروردین بالاست ... خععععلی بالا ... اونجاکه هنو دست هیچ ماهی بش نرسیده شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : بی زحمت رفتی بالا پرچمتــ و نصب کنی اون پرچم ما رو هم یه نیگا بنداز ببین سرجاش هست یا نه ! شکلک شکلک
پاسخ : محمدرضا: نه! باد زده افتاده! شکلک

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/04/21 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

پریا خانوم خواهر گرامی تون رو عرض کردم
گرفتی مطلبو یا بازم بگم؟ شکلک
درضمن من اگه تولد خودم رو یادم بره تولد تو رو یادم نمیره خخخخخخخخشکلک
پاسخ : محمدرضا: آفرین به این رفاقت!

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/21 و 12:49 دقیقه ارسال شده است

اصلا روایت داریم خصوصیاتی که تو مردادیااااااااااا هست بقیه ماه ها نیستشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک البته خصوصیات خوبااااااااااا
پاسخ : نـویـد : بزش قدش !

این نظر توسط Zahra در تاریخ 1393/04/21 و 8:02 دقیقه ارسال شده است

((اسفند)شکلک
نه که دم عیدهحاصل و هوای خاصی دارهشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: اولاً املاتو درست کن؛ دوماً اینا از 9 ماه قبل کاراشونو کردن تا الان که وقت برداشت محصوله! شکلک

این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/04/21 و 4:49 دقیقه ارسال شده است

برو وکیلتو بیار نوید من که خودم یه پا وکیلم شکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : از طرف علی دایی داشتم مینوشتم ! عمرا کسی جز من و محمدرضا بفهمه چی گفتم !! شکلک شکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/21 و 1:31 دقیقه ارسال شده است

بیشعور ناسلامتی رفیقمی نمیدونی من چه ماهی به دنیا اومدم اسفند چیه دیگه من بهمن هستم دیگه نشنوم چنین توهینی کنی فهمیدی ندا خانومشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: دعوای خانوادگی؟! شکلک
پاسخ : نـویـد : داداشی نیمام هم بهمنیه ! برو حال کن دیگه خخخ شکلک

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/04/21 و 1:21 دقیقه ارسال شده است

فک کنم فقط داداش خودم اسفندی نیست خخخخخ
اوه اوه خواهر پریا هم اسفندیه خدا رحم کنه


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 224
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 371
  • بازدید ماه : 1,532
  • بازدید سال : 9,490
  • بازدید کلی : 438,638