loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 90 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (14)

ﻣﻮﺭﺩ ﺩﺍﺷﺘﯿﻢ ﻃﺮﻑ ﺗﻮ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﻣﺠﺮﺩﻯ ﻣﯿﺨﻮﺍﺳﺖ ﺩﻧﯿﺎ ﺭﻭ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ ...

.
.
.
.
.
.

ﺣﺎﻻ ﺯﻥ ﮔﺮﻓﺘﻪ ﻧﻤﯿﺘﻮﻧﻪ ﮐﺎﻧﺎﻝ ﺗﻠﻮﯾﺰﯾﻮﻧﻮ ﻋﻮﺽ ﮐﻨﻪ ;))

 

نایت اسکین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/04/22 و 15:28 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا24واحد ادب و احترامم پاس کنیا بازم کمه و ادب حرف زدن یادنمیگیری
من ک دیگه ناراحت نمیشم ازت میذارمش ب پای شیرین عقلیت
پاسخ : محمدرضا: اولاً من "چیز کردی توو حال ما" ننوشته بودم! نوید عوضش کرده! من نوشته بودم "ریدی توو حال ما"!
دوماً باز من شیرین عقلم؛ تو که اصن عقل نداری! شکلک
پاسخ : نـویـد : !!!!!!

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/22 و 1:04 دقیقه ارسال شده است

فاطمه جون پاشه نه پشه خخخخخخخ
من باباویراستارم لطفا ب دل نگیرین بچه ها من نمیتونم چشممو رو غلطای املایی و نگارشی ببندم خخخخخخخخخخخخخخخشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: گمشو برو بیرون! چیز کردی توو حال ما! شکلک
پاسخ : نـویـد : عــه ! محمدرضا ! احترام به بازدیدکننده شعار ماس خخخخ شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/04/21 و 21:21 دقیقه ارسال شده است

خب اون در مواقعی اتفاق میوفته که شووور آدم مررررررردددد باشه و کنترلو بده به زنش!!!!!
بععععلهههه!!!!!خخخخخخشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/04/21 و 11:23 دقیقه ارسال شده است

اصن حق مرداس که باهاشون ایجور رفتار بشه!!!!!
مرد که نباس تلویزیون نیگا کنه!!!پشه بره آشغالارو بذاره سر کوچه بعدشم لالا!!!
بععععله!!شکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : عــه اینجوریه ؟! قبل لالا یه کاری هست بعد لالا خخخخ شکلک شکلک شکلک
پاسخ : محمدرضا: اینم از آق نوید که سنگشو به سینه میزدین! شکلک
پاسخ : نـویـد : خودش شروع کرد خب شکلک

این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/04/21 و 4:30 دقیقه ارسال شده است

خب زنه حق داره بنده خدا
مردا فقط یا اخبار یا فوتبال و تعداد کمی هم از مردا فقط مستند نگاه میکنن
زنا هم می خوان فیلم نگاه کنن می گن این چرت و پرتا چیه
والا

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/21 و 3:20 دقیقه ارسال شده است

منظورت چیه فرخنده؟
ما که به حرفای این عادت کردیم جدی نمیگیریم بیخیاله محمد رضاشکلک
حالا محمد رضا زود تند سریع بگو بهم چی گفتی؟هان؟هان؟هان؟
پاسخ : نـویـد : محمدرضا چی گفتی بهش ؟ هان ؟ هان ؟ هان ؟ شکلک
پاسخ : محمدرضا: چی گفتم بهت؟ هان؟ هان؟ هان؟ شکلک

این نظر توسط Negin00 در تاریخ 1393/04/21 و 1:03 دقیقه ارسال شده است

همینه که هست حالا تو که مجردب ببینم دنیارو عوض میکنی؟؟؟؟؟؟

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/04/21 و 0:48 دقیقه ارسال شده است

جدیدا این جوری شده !!! شکلک
خخخخخخخخخخخخخخخ

این نظر توسط ShAgHaYeGh در تاریخ 1393/04/21 و 0:36 دقیقه ارسال شده است

به به عجــــب جذبه ای داره ایـــن زن...
البتـــه با همه مردا باید این شکلی رفتار بشهشکلک

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/21 و 0:25 دقیقه ارسال شده است

من که زنم ن ر خرمم نمیتونه بخوره چه برسه که برام تعیین تکلیف کنه خخخشکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک
پاسخ : نـویـد : محمدرضا نفهمیدی الکی نخند شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 716
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 863
  • بازدید ماه : 2,024
  • بازدید سال : 9,982
  • بازدید کلی : 439,130