loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط سپهر در تاریخ 1393/05/09 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

معنیش:خوش آمدید به هتل کالیفرنیا هاهاهاها
حال کنید من برم سراغ اکتشافات بعدیم!!شکلک)
پاسخ : محمدرضا: بابا دمت گرم! چه تلاشی کردی دادا!

این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/07 و 10:19 دقیقه ارسال شده است

یره ینی یارو...
مثلن تهرونی ها میگن:برو باو(یا بابا) ،یا برو بینیم
ولی مشهدی ها میگن :برو یره


برین حال کنین با این اطلاعاتی ک در اختیاتون میزارم!!!!
پاسخ : محمدرضا: خسته نباشی واقعاً!

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/22 و 16:22 دقیقه ارسال شده است

نوید تو بگویره ینی چی
پاسخ : نوید : کلمه مشهدیه . نمیشه توضیح داد ! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/22 و 16:01 دقیقه ارسال شده است

من اصن نمیدونم اینی ک شما میگید چیه
فک کردم میگی برو بِره
یره چیه محمدرضا؟
خیلی سال پیش تویه فیلم شنیدمش میدونم کلمه ی مشهدیه ولی نمیدونستم معنیش چیه حدس زدم ک باید بشه داداش نه محمدرضا؟؟؟؟؟؟
پاسخ : محمدرضا: زیاد فشار نیار به خودت!
پاسخ : نـویـد : یره معنی نداره یره ! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/22 و 15:22 دقیقه ارسال شده است

قضیه ی روژان چیه محمدرضا؟؟؟؟؟؟؟هاااااا؟
حالا من غریبه شدم؟؟؟؟؟؟
باشه
دارم برات
پاسخ : محمدرضا: والّا اگه من خبرداشته باشم! اگه فهمیدی؛ به منم بگو! شکلک
پاسخ : نـویـد : کلا قضیه چیه ؟! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/22 و 15:20 دقیقه ارسال شده است

بروبابا کج سلیقه نازنین زهرا چیه دیگه؟اسم بچه رو حیف میکنی
بقول خودتون بروبره
پاسخ : محمدرضا: اولاً خیلیم قشنگه؛ دوماً خودت هم مجیدیا! "یره" نه "بره"
پاسخ : نـویـد : محمدرضا سلیقه ش راسته شکلک

این نظر توسط rOzhan در تاریخ 1393/04/22 و 14:58 دقیقه ارسال شده است

ینی چی پسره ی پررو .. 6 سالــِ هی گفتی آمادگی ندارم گفتم باشه ولی الآن دیگه دیره من دیگه کوتاه نمیام اوفتاد ؟؟؟
نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوید تو یه چیزی بهش بگوووو .. دارم شکست عشقی میخورمممممممم واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای خـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــدایا این چرا همچین میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!! شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک (اگر دیدی روژانی بر درختی تکیه کرده ... بدون بدبخت شده , محمدرضاش اونو ول کرده) شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: برو بابا دیوانه! خدا شفات بده! شکلک
پاسخ : نـویـد : شکلک شکلک شکلک

این نظر توسط rOzhan در تاریخ 1393/04/22 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

هییییی عسیسم به چی میخندی ؟؟ شکلکشکلکشکلکشکلک بوخودا دارم راس موگم شکلک پاشــــو پاشو برو عشقو حالاتو کن که دیگه از این خبرا نیستا از ما گفتن بود بعدا نگی نگفتی ... راستی من خودم با سلیقه ی خودم کارت عروسی رو میگیرمااا بوگمممم بووووووووس شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: من آمادگی ندارم! میخوام ادامه تحصیل بدم! شکلک
پاسخ : نـویـد : الهیییییییی !

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/04/21 و 18:37 دقیقه ارسال شده است

مرسی از راهنماییتون فرخنده خانم فیض بردیم
thanks a lot
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/21 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

خواچه ینی کسی که عقیمش کردن نداخانوم خخخخخ
پاسخ : نـویـد : مرسی اطلاعات عمومی !
پاسخ : محمدرضا: وای! مرسی از راهنماییت!


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,299
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,446
  • بازدید ماه : 2,607
  • بازدید سال : 10,565
  • بازدید کلی : 439,713