loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Zahra در تاریخ 1393/05/02 و 18:57 دقیقه ارسال شده است

عاخ عاخ ینی بدجور لهشون کرد خوشم اومدشکلک
یکیم نیس به اینایی که همش قربون صدقه نیمار میگن بگه
عاقا اون از اونور دنیا نمیاد تورو بگیره وزوز نکن:|
پاسخ : محمدرضا: والّا!
پاسخ : نـویـد : والا بوخودا شکلک

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/05/02 و 12:23 دقیقه ارسال شده است

ایول سارا خانوم دم شوما گرم !
خیلی هم قشنگ !
ولی ...
آخه نمیدونم جیمز رودریگز و کجای دلم بزارم که رفته رئال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ای خداااااااااااااااااااااااا ......
صدامو داری ... ؟!؟!
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/05/02 و 11:44 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا باورت میشه ؟!
خودم هم نمیدونم چرا طرفدار استقلال ام !
ولی کلا من بازی های ایران رو نمی بینم ...
حالا از دیشب که فهمیدم جیمز رودریگز با رئال قرارداد بسته اونم شییییییییش
سال !!!!!!!
طرفدار رئال هم شدم!
از یه طرف تو بارسلون از سوارززززز خوشم نمیاد !
از یه طرف هم از رونالدو تو رئال !
پاسخ : محمدرضا: بحران هویت همینه ها! شکلک
پاسخ : نـویـد : درد بزرگی ــه !

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/02 و 11:11 دقیقه ارسال شده است

عمه ات بیکاره !!! ما عاشقیم
پاسخ : محمدرضا: کثافت! صدبار گفتم من رو عمه هام حساسم!
پاسخ : نـویـد : و همچنین دختر عمه هاش شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/02 و 8:00 دقیقه ارسال شده است

http://sport.shafaqna.com/selection/item/37164.html
من این خبر و با این تکذیب می کنم #نیمار می تونی تاریخ هاش هم نگا کنی
http://www.fifa.com/worldcup/news/y=2014/m=7/news=neymar-arrives-to-raise-spirits-at-brazil-camp-2403326.html
پاسخ : محمدرضا: بیکاریا!

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/02 و 7:36 دقیقه ارسال شده است

تادنیادنیاست رءال نوکربارساست
مسی اقای گلهاست
نیمارخوشگل وزیباستشکلک
ژاوی سلطان پاسهاست
پویول انددفاهاست
پیکه هرکول بارساست
ایناتوتیم بارساست
بارسافراترازیه باشگاست
مارتینوعزیزدل ماست
انچلوتی توحسرت 5تاست
کریس خاک پای ماست
رءال تیم احمقاست....
بعله این جوریاست گرفتـــــــی؟؟؟ سریع این پست رو حذف میکنی یا معذرت خواهی فهمیـــــــــــــــــدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ : محمدرضا: خدا شفات بده انشاالله! این مثلاً شعر بود یا کرسی شعر؟!
پاسخ : نـویـد : من خودم طرفدار نیمارم شکلک ولی در کل به قول محمدرضا : بـیـَه شکلک

این نظر توسط عطیه در تاریخ 1393/05/02 و 6:40 دقیقه ارسال شده است

فدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشکلکاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش



وااااااااای خدا این بشر چقد جذااااابه شکلک


این نظر توسط عطیه در تاریخ 1393/05/02 و 6:26 دقیقه ارسال شده است

عاخ خدا فشارم افتاد
یکی اب قند بیاره

وااااااااای من ک روزه ام
بمیری محمرضا
بمیری

فداش بشم مــــــــــــــــــــــــــشکلکـــــــــــــــــــــــن
الهی قربونش برم
این عشق منه
واااااااااااااااااای جیگرشو
نیمار زندگیِ من



اگه عشقم کمرش داغون نمیشد و سیلوا هم 3 اخطاره نمیشد عمرن میتونستن ی گل به ما بزنن


جووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووون
فداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااش

پاسخ : شکلک
پاسخ : نـویـد : خدایا این بنده رو تو الویت قرار بده شکلک

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/05/01 و 18:15 دقیقه ارسال شده است

محمدرضااااااااااااااا !!!!!!!!
بخدا میکشمتتتتتتتت !
فقط اسم برزیل رو بیار ...
اصن هی عکس رو میبینم هی داغون میشم !
لنگیییییییییییییییییییییییییییی
حسابتو میرسم حالا ببین !
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: بپا با لنگم خفت نکنم کیسه کش! شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/01 و 18:12 دقیقه ارسال شده است

چقد تو لفافه بود!!!
خوچمان آمد!!!شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 988
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,135
  • بازدید ماه : 2,296
  • بازدید سال : 10,254
  • بازدید کلی : 439,402