loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 142 چهارشنبه 01 مرداد 1393 نظرات (12)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
[ رمز همون رمز همیشگی . اگه نداری از من یا محمدرضا بگیر ]
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aida در تاریخ 1393/05/03 و 17:26 دقیقه ارسال شده است

دقیقا مثه خودمی حرفام 18ولی دلم پاکه پاکهشکلکشکلکشکلکشکلک
حالا دوستام حرفای چرت و پرت ولی اون دل لعنتی شون اصلا 25به بالا هست

دروغ میگم بگو دروغ میگی؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : دلت پاکه واسه مام دعا کن شکلک اصن تو خوبی !

این نظر توسط aida در تاریخ 1393/05/03 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

نه پس به محمد رضا میاد
محمد رضا مطلباش چیز داره دلش پاکهشکلکشکلک
ولی تو مطلبات سالمه اون دلت 18 هستشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

پاسخ : محمدرضا: ایول! گل گفتی! حالا من هرچی میگم کسی گوش نمیده که!
پاسخ : نـویـد : آره اصن تو خوبی ! شکلک

این نظر توسط aida در تاریخ 1393/05/02 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

همچین میگی کاسه کوزه هارو سر من بدبخت میشکنن ادم دلش میسوزهشکلک
هر چند این نویدم از تو بدتره نشون نمیدهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : به من میاد ؟! شکلک شکلک
پاسخ : محمدرضا: بعله! پس چی خیال کردی؟!
پاسخ : نـویـد : این وصله ها به من نمیچسبه مملیِ کصافد ! شکلک ای وای این چی بود بهم چسبید ؟ ولم کن اه خخخخ شکلک

این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/02 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

ب این روش میگن گرده افشانی....

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/05/02 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

من سست عنصرم؟
بابا کامپیوتر اینا خرابه نمیدونم چشه به عنوان کاربر نمیتونم بیام قبلا هم گفتم
واسه همین باز نمیشه (ولی نمیدونم چی شد یه دفعه رمزو زدم باز شدش خخخخخخخخشکلک
پاسخ : محمدرضا: آره! باید بزنی تا باز بشه! شکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/05/02 و 12:30 دقیقه ارسال شده است

حالتو می فهمم رفیق ( پریا ) !

شکلکشکلکشکلکشکلک


این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/05/02 و 2:05 دقیقه ارسال شده است

ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
رمزو دارماااااااا
اما نمیتونم برم
بدشانسی تا این حدشکلک
پاسخ : نوید : شکلک
پاسخ : محمدرضا: از بس که سست عنصری! یکم خودنگهدار باش دختر! زشته والّا! شکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/05/01 و 22:41 دقیقه ارسال شده است

چقدم زودشکمش بزرگ شدشکلک

این نظر توسط ماهان در تاریخ 1393/05/01 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

مرسی بابت رمز
پاسخ : نوید : خواهش میکنم ! ( از طرف محمدرضا ) شکلک
پاسخ : محمدرضا: ببند دهنتو! خودم جواب میدم! (از طرف محمدرضا) شکلک

این نظر توسط ندا حقیقی در تاریخ 1393/05/01 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

مو رمز ندروم!
شکلک
سلام خسته نباشین رمز چیه؟
پاسخ : نوید : چشممم محمدرضا میاد میفرسته شکلک
پاسخ : محمدرضا: فرستادم!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 32
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,251
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,398
  • بازدید ماه : 2,559
  • بازدید سال : 10,517
  • بازدید کلی : 439,665