loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negar در تاریخ 1393/09/14 و 19:41 دقیقه ارسال شده است

خوشحالی ینی...
هر بار ک کامنتای پستارو بخونی از ته دلت قه قه بزنی...

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/04/13 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

معلومه که پاکه پاکم!!!!
ولی خوشم نمیاد کسی بره سمن گوشیم!!!!!شکلک
پاسخ : محمدرضا: اونوخت پاکِ پاک کجا بره؟!
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط نگین در تاریخ 1393/04/13 و 11:28 دقیقه ارسال شده است

من که با شماره هاو اس ام اس ها مشکلی ندارم هرچی میخواد نگاه کنن فقط وقتی میرن تو عکسا سکته ناقصو میزنم
پاسخ : محمدرضا: نه تورو خدا با شماره ها و اس ام اسا هم مشکل داشته باش! شکلک
فعلاً عکساتو بفرس بیاد... شکلک
پاسخ : نـویـد : گور بابای پول ! عکسای شمارو هم با بالاترین قیمـت خریداریم ! شکلک

این نظر توسط NaZaNin در تاریخ 1393/04/13 و 3:23 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک
مگه من چیکا کردم ک برام متاسفی
هااااانشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: هیچی. تو خوبی! اصن واسه خودم متأسفم!
پاسخ : نـویـد : اصن من واسه این جامعه متاسفم شکلک

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/12 و 17:59 دقیقه ارسال شده است

نگااااااه اعورانزگ چیزززززه خخخخ
پاسخ : نـویـد : کنکوری بود !
پاسخ : محمدرضا: تو که کنکورت هم به اف دادی رفت! شکلک
پاسخ : نـویـد : تکذیبــ میکنم شکلک چرا چرت میگی ؟!
پاسخ : محمدرضا: بروووووووووووووووو!

این نظر توسط فاطمه76 در تاریخ 1393/04/12 و 16:38 دقیقه ارسال شده است

قیافه ی من بعداینکه گوشی باباموگرفتم بعدبهش تحویل میدم اینجوریه اخه هربلایی سرش بیادمیگه تقصیرتوستشکلکمنم استرس میگیرم قیافم این شکلی میشه.خخخخخ
پاسخ : نوید : [ نگاه اعورانه ]
پاسخ : محمدرضا: بابا ادبیات 100%!

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/04/12 و 15:08 دقیقه ارسال شده است

واقعا راسته!!!!!
دیشب بابام رف سمت گوشیم که قفلشو باز کنه!!!!منم یه جییغ بنفش کشیدم که بابامو بترسونم که گوشیمو ول منه بیا ببینه من چمه!!!!!ولی زهی خیال باطل!!!!گوشی به دس اومد!!!!!!آخه پدر من انقد مهمه اون گوشیییی؟؟؟؟؟شکلک
اصن یه وضییی بود
پاسخ : نوید :‌ بنده خدا !!!
پاسخ : محمدرضا: معلومه که پاک پاکی! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/12 و 14:43 دقیقه ارسال شده است

تو پیام خصوصی برام بذارش زود باش که دارم میمیرم از کنجکاوی
آخه فدات تکیه کلام خودمه
بگو تا گوشیمو بت هدیه بدم
پاسخ : نوید : محمدرضا نگو بزار تو خماریش بمونه شکلک
پاسخ : محمدرضا: اولاً خیلی بی ادبیه؛ دوماً دستور رئیس سایته که بهت نگم شکلک

این نظر توسط NaZaNin در تاریخ 1393/04/12 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

اوووووف
اگه شماها بابا تون بره سمت گوشیتون قیافتون این شکلی میشه
اگه بابا من ب گوشیم نگاه کنه من این شکلی میشمشکلک
پاسخ : نوید : خداوند توبه پذیر است !!
پاسخ : محمدرضا: واست متأسفم شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/12 و 14:07 دقیقه ارسال شده است

توروخدا یجوری قافیه رو بم بگو محمدرضا
پاش بیفته گوشیمومجانی میدم فقط بگو
من عاشق اطلاعات عمومی ام خخخخخخخخخ
بگووووووووووووووووووشکلک
پاسخ : محمدرضا: خیلی بی ادبیه؛ منم که با ادب... شکلک
پاسخ : نوید : شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 465
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 612
  • بازدید ماه : 1,773
  • بازدید سال : 9,731
  • بازدید کلی : 438,879