loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 191 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (5)

یعنی محو این صداقتت شدم کوچولو ! والا داره راس میگه :)))

 

بفرما ادامه مطلب ...

 

نایت اسکین

این پست فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده است.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/05/07 و 1:11 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخ
عالیییییییییییییییییییییی بود
یعنی دمش گرم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
وایییییییییییییی کمتر از 2 ماه دیگه مدرسه
خوشبه حالتون کنکور دادین خلاص شدین شکلکشکلکشکلکالبته فقط از نظر 6 صب بیدار شدنشکلکشکلکشکلک
از بقیه نظرات بدبختر شدینشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نوید : شکلک

این نظر توسط Negin00 در تاریخ 1393/05/06 و 17:33 دقیقه ارسال شده است

ببینید من حجممو از سره راه نیوردم خودتون توضیح بدین چی میگه این بچه؟شکلک
پاسخ : محمدرضا: من خودم دانلود نکردم شکلک
پاسخ : نـویـد : خدایا خودت به بنده ت نظری کن !! دو تا سایت باز کنی از حجم این بیشتر میشه شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/06 و 16:13 دقیقه ارسال شده است

من ک راه چارشو گفتم ک
من ک کانکشنی ام با یبار دیسکانت کردن و کانت مجدد این محدودیت برام برداشته میشه
من همیشه پشت سرهم کامنت میذارم

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/06 و 15:46 دقیقه ارسال شده است

خو یکیو استخدام کن سرتو بخارونـــــ ه
ی حمومم برو دیگه نمیخآرهـــشکلک
شوخی کردم =) سایتتون بهترینـــــ ه سایتای دیگه ک میری انگار میخای حفاری کنی ب نفت برسی(واسه رسیدن ب مطالب)شکلک
ظاهر جمع وجور و مرتبتونم لایکـــــ داره (خودتون ن سایتتون ...خودتونو ک ندیدیم)شکلک
پاسخ : نـویـد : چاکریـــــــــــم ! شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/06 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

آی گفدی...شکلک
6صب...اوووووووووووووفشکلکشکلکشکلک
صداقتش منو کشته عآدمـ مگه 6 صب حس خاصی داره؟شکلک
همین الف بچه حرف دل همه رو زد شکلک
ضد حال ینی غروب 31 شهریور [کصافط از تو تقویم داره بهم چشمک میزنه عوضی منحرف]شکلک

ی چیزی میخواستم بگم ببین سایتتون خ توپه ولی کاش محدودیت ارسال نظر نداشت..آخه سخته هر 5دقه. نمیشه کاریش کرد؟شکلک
پاسخ : نـویـد : به فکر ما هم باشین دیگه ! وقت نیس سرمون رو بخارونیــم ! شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 289
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 436
  • بازدید ماه : 1,597
  • بازدید سال : 9,555
  • بازدید کلی : 438,703