loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/05/10 و 15:39 دقیقه ارسال شده است

من قبلانا همین جوری بودم ولی چند سالی هس دیگه ترسم ریخته شکلکشکلک
ولی خدایی جنا هستن تو حموم و همه جا شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/10 و 10:56 دقیقه ارسال شده است

من می گم نکنه سوسک باشه !!!( جن ها با من کاری ندارن !!!)
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/10 و 2:34 دقیقه ارسال شده است

جیغغغغغغغغغغغغغغغغ نویددددددددددددددد محمدرضااااااااااااااااااااااااا درست شد آخ جووووووووووووووووووون دم جفتتون گرم.شکلک
نمیدونم چطوری تشکر کنم مرسی مرسی مرسیشکلک
همین ک کاربر خوبی باشم فوشا رو سانسور کنم خوبه ن؟شکلک
شوخی بود.
دمتون گرم.
پاسخ : محمدرضا: چاکریم. شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/10 و 2:09 دقیقه ارسال شده است

کارایی رو ک گفدین دارم انجام میدم مرسی.
نوید مطمئن نیسدم ولی امتحان میکنمشکلکشکلک
سوال دیگه میترسم بپرسم منو بزنین خخخخشکلک
پاسخ : محمدرضا: بپرس.

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/10 و 1:32 دقیقه ارسال شده است

خُب الان هسدی؟شکلک
پاسخ : محمدرضا: هستم ولی خستم! شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/09 و 22:34 دقیقه ارسال شده است

واااااااااااااااااای آف شدی؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلک
تو رو خدا وقتی اومدی زود جوابمو بده ضروریهـــــــ این اهنگ وبتم میخواستم دان کنم نشدددددددد اه گریه زجه ناله آه فغان شکلک
عاغا من امشب آخر شب میام تا اون موقع ک تایید میشه؟شکلک
فعلا یا علی.
ببخش انقد اذیتت میکنم(آیکون خجالتم ک نداره سایتتون)
پاسخ : محمدرضا: اومدم.

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/09 و 22:15 دقیقه ارسال شده است

سرچ کردم وسط دانلود قطع میشه گفتم ک دانلود نمیتونم بکنمـ
الان چ گلی ب سرم بگیرم؟ببخشید انقد شما رو هم اذیت میکنم شرمنده.
پاسخ : محمدرضا: نه بابا این چه حرفیه. با خود مرورگرت دانلود کن. لینکو جای آدرس کپی کن تا خود مرورگر دانلود کنه.
پاسخ : نوید :دانلود منیجرت رو پاک کن بعد سیستمو ریستارت کن . حالا یه نسخه دانلود منیجر از سایت soft98.ir دان کن . Patch رو که بلدی ان شا الله ؟

این نظر توسط maryam در تاریخ 1393/05/09 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

ma be jena mun goftim tu hamum nayanشکلک
پاسخ : محمدرضا: اونام گفتن باشه. شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/09 و 22:01 دقیقه ارسال شده است

ویندوزو ک تازه عوض کردمشکلک

در مورد دانلود منیجر با patch دقیقا چی تو گوگل سرچ کنم؟شکلک
پاسخ : محمدرضا: بزن "دانلود نرم افزار دانلود منیجر همراه با patch".

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/09 و 21:48 دقیقه ارسال شده است

سوالم اینه:
وقتی لپ تاپُ روشن میکنم ی پیام میاد در مورد DOWNLOAD MANAGER مربوط ب خرید نسخه شه .الان میخوام آهنگ دانلود کنم اصن نمیشه میره تو صفحه اینترنتی خرید نسخهشکلک تا حالام اصن این اتفاق نمیفتاد.چیکار کنم ک بشه چیزایی رو ک لازم دارمُ دانلود کنم؟
اهان راستی ی چیز دیگه گفدم شاید ب همین مربوط باشه بگم ی هویی دسکتاپمم سیاه میشه.
راه حل چیســـــــــــــــــت؟شکلک
پاسخ : محمدرضا: این دوتا ربطی به هم نداره. در مورد اولی باید یه دانلود منیجر با patch ِش دانلود کنی یا اگه همون قبلی داره؛ patch ِشو نصب کنی.
در مورد دومی هم باید بگم که باید ویندوزتو عوض کنی یا نرم افزار Windows Activator رو نصب کنی.


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 427
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 574
  • بازدید ماه : 1,735
  • بازدید سال : 9,693
  • بازدید کلی : 438,841