loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 114 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (22)

قرعه کشی طرح هدیه چادر این هفته انجام شد ...

 

این هفته 19 شرکت کننده داشتیم . امیدواریم که روز به روز تعدادتون بیشتر شه :)

 

 برنده این هفته : [ شادی 15 رامسر ]

 

برای مطمئن شدن از اینکه اسمتون تو لیست بوده فیلم قرعه کشی رو میتونین دانلود کنید


دانلود کلیپحجم : 1 مگابایت
کلمه عبور برای دانلود فایل labkhand-bezan.ir میباشد
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/11 و 13:54 دقیقه ارسال شده است

جدی گرفتی؟شکلکشکلکشکلک
بخدا من هر چی ک اینجا میگم شوخیه.شکلک
منم عادم معتقدی هستم اونام همشون شوخی بود.
پاسخ : محمدرضا: حالا چرا ترسیدی؟! شکلک
بیا جلوتر! نترس کوچولو! شکلک
میدونم بابا. منم شوخی کردم! شکلک
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/11 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

فوضول عمه ت (مادر زنت ن اون یکی)شکلک
خو گفدم شاید اسمش ندا باشه.
عاغا هر وخ خواستی بگو من میرم خاستگاری کارم تو نت واسه بروبچ همینه الان همه 2نفره پامیشن میان وبم بعضیام میگن واسشون مخاطب خاص پیدا کنم خخخخ
کلا تو کار خیرمشکلک
پاسخ : محمدرضا: لازم نکرده! من اگه مخاطب خاص میخواستم؛ خودم دست به کار میشدم. من اعتقادات خاص خودمو دارم.
پاسخ : نـویـد : دروغ میگهـ ! صد تا داره ها ها ها شکلک
پاسخ : محمدرضا: غلط کردی تو! شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/11 و 13:30 دقیقه ارسال شده است

من عادمـ هسدمشکلک
حالا نمیخوای عادمـ شی ب من چ اصن:ا
غصه نخور ی ندا گیر میاریمـ واست...راستی اسم دخدر عمه ت چی بود؟شکلک
پاسخ : محمدرضا: به توچه؟! فضول. شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/11 و 3:32 دقیقه ارسال شده است

عایا این رواست ک مدیر سایت بره واس خودش بخوابه اون وخ کاربر برتری همچون من شکلکتا همین الان ساعت3:26 دقیقه بامداد آنلاین باشه ک نکنه ی وخ دزد بیادشکلک
عایا این رسم کاربر نوازیست؟شکلک

ایشالا این ی هفته ای ک من نیسدم نتتون قطع شه:ا
نت بدون من کوفتتون بشه:ا
دعاتونم نمیکنم اصن...عایا ناراحت کردن "خاله بارون" کار خوبیست؟شکلک
من برم بخوابم زیادی دارم چرت میگمشکلککوفد:ا شکسته نفسی کردم سواستفاده نکن.

سوغاتی چی میخواین بروبچ؟قمـ میرم از این عبا امامه ها بیارم واستون بلکه تو اون لباس روحانی عادمـ شین؟هان؟شکلک
پاسخ : محمدرضا: یکی باید خودتو آدم کنه!

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/11 و 1:25 دقیقه ارسال شده است

حداقل قبل آف شدن ی ندایی بده شکلک
پاسخ : محمدرضا: من ندا ندارم! شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/11 و 1:19 دقیقه ارسال شده است

کدومـ گوری رفدی دقیقا؟ :ا شکلک
پاسخ : محمدرضا: لالا.

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/11 و 1:12 دقیقه ارسال شده است

ما نفهمیدیم اخرش زرنگیمـ یا خل و چلشکلک
پاسخ : محمدرضا: ثبات شخصیتی نداری! شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/11 و 1:06 دقیقه ارسال شده است

شفاف سازی لدفن:ا
نگرفتم چی گفتیشکلک
پاسخ : محمدرضا: ازت تعریف کردم! شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/11 و 1:01 دقیقه ارسال شده است

عمه تِشکلک

عاغا ی بار با پسرداییم دعوام شد(اتفاقا اسمشم محمدرضاس)بم فوش داد منم گفدم عمتهشکلکشکلک ی سکوت خاصی اون لحظه حکم فرما شدشکلک
ینی مزخرف تر از اون لحظه لحظه ای را ب یاد ندارمـ:ا
الانم ازش حالم بهم میخوره .............
پاسخ : محمدرضا: بابا زرنگ! شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/11 و 0:53 دقیقه ارسال شده است

پ منم فردا میرم از ین مودم کوچولوهااااااااااا هس اسمشم نمیدونم میخرمـ ک نت داشته باشمشکلک
انقدِ سر میزنم تا جونت در آد اونم در حال تایید کامنتاشکلک
پاسخ : محمدرضا: خل و چل! شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 30
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,144
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,291
  • بازدید ماه : 2,452
  • بازدید سال : 10,410
  • بازدید کلی : 439,558