loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Zahra در تاریخ 1393/05/17 و 17:23 دقیقه ارسال شده است

من اینکارو کرده بودم....
خوشبختانه خیلی عکسا جایگزین شدن
ولی یه نکته ی دیگه...بی احترامی به اسلام تو خیلی از حرکاتی که روزانه اتفاق میوفته هست
امروز چن تا وبلاگو دیدم متاسف شدم
بهتر نیست بجای خواننده های خارجی که ارزش هیچی ندارن علاقه مونو به خدا زیادتر کنیم؟؟
من واقعا نمیدونم آیا اینا ارزش طرفدار دارن؟؟شکلک
پاسخ : نـویـد : منم دقیقا همین نظرو دارم شکلک

این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/05/13 و 14:44 دقیقه ارسال شده است

واقعا نميدونم چي بگم اعصابم خورد شده
واقعا براشون متاسفم
اين کارشون بي جواب نميمونه مطمئنن چي تو اين دنيا چه تو اون دنيا
من ديگه به وبم نميرم متاسفم شکلکشکلک

این نظر توسط asana در تاریخ 1393/05/12 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

واقعا برای کسی که این کارو کرده متاسفم

این نظر توسط Nika در تاریخ 1393/05/12 و 19:39 دقیقه ارسال شده است

ادم واقعا دلش میشکنه اینارو می بینه.....شکلک یه سوال کی اینارو درست کرده؟؟؟؟؟؟وهابیا؟؟؟؟؟؟؟؟یا ......
پاسخ : محمدرضا: چرا جای دور بریم؟! خیلیاش توو ایران خودمون ساخته میشه.
پاسخ : نـویـد : همونایی که هیچی واسشون مهم نیس ، اونایی که ارزش های اسلام یادشون رفتهـ . متاسفم واسشون شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/12 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

وااای خدا
همین الان رفتم سرچ کردم
واقعا یه لحظه کپ کردم
عجب ادمای کثیفی پیدا میشهشکلکشکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/12 و 17:35 دقیقه ارسال شده است

امید وارم هرکی که توهین کرده به این امام بزرگ،ایشاا...بفهمه که کارش اشتباه بوده!!!
توهین نمیکنم چون با توهین کاری درس نمیشه!!!
ما باس شیعه بودنه خودمونو به این افراد نشون بدیم!!!
اندفم به جا یاعلی مینویسم:
یا علی النقی الهادی

این نظر توسط ندا حقیقی در تاریخ 1393/05/12 و 16:15 دقیقه ارسال شده است

مرسی

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/12 و 15:15 دقیقه ارسال شده است

ما خیلی وقت پیش اینکارُ تو وبلاگامون انجام دادیم....

از شاهین نجفی متنفرممممممممممممممم متنفررررررررررررررررررررر اون آهنگ لعنتی رم اون خوند کصافططططططططططط بمیره الهیییییییییییییییی اصن میخوام با دستای خودم خفش کنم....


این نظر توسط (:مــــfatemezahraــیس:) در تاریخ 1393/05/12 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

وااااااای...خاک عالمشکلک
این شاهین نجفیو.........
چی بگم :/

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/12 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

باشه اینو پست ثابت کنید فعلا تا همه کپی کنن من رمز وبلاگم رو گم کردم این پست رو حذف نکنید تا یه وبلاگ دیگه بسازم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 647
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 1,955
  • بازدید سال : 9,913
  • بازدید کلی : 439,061