loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 213 جمعه 13 تیر 1393 نظرات (10)

 

اعتراف میکنم هر روز صبح که بیدار میشم با خودم تصمیم میگیرم 


که امروز خیلی خلاق و پر انرژی باشم ...

 

بفرما ادامه مطلب ...

  

این پست فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده است.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/14 و 19:14 دقیقه ارسال شده است

ایشالا موفق باشید هردتون خخخخخخخخخخخخخخخخخخشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: مرسی شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/14 و 14:37 دقیقه ارسال شده است

باشه دیگه باهات حرف نمیزنم آخه ازاینی که هستم بدتر میشم خخخخخخخخخخخ
خدابیامرزه پدرتو که انقد استعدادیابیت خوبه خخخخخخخخخ
کسایی که زیادی تو این زمینه استعداد داشته باشنو ازشون دوری میکنی که مبادا شاگردی برتر از استاد در میان شاگردان یافت شود!!!!!!خخخخخخخخخخ
من میرم خودم موسسه بزنمو خصوصی تدریس کنم تو به این تازه کارا فعلا یچیزایی یاد بده تا من بیام خخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ : محمدرضا: وسط درس من کسی از کلاس خارج نمیشه! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/14 و 5:07 دقیقه ارسال شده است

دمت جیزخخخخخ
ک...ت خیس
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ : محمدرضا: خیلی بی ادبی! دیگه با من حرف نزن! شکلک

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/13 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

پست شعرگووونه ای بود خخخشکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/13 و 15:02 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : محمدرضا: ببند فکّو!

این نظر توسط nafas در تاریخ 1393/04/13 و 14:50 دقیقه ارسال شده است

هیچی دیگه گفتی.باید زودتر اطلاع رسانی میکردین استفاده نمی کردمشکلک
پاسخ : محمدرضا: ایشالاّ دفه بعدی شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/04/13 و 14:39 دقیقه ارسال شده است

آنیــتا جـــــــــون راســــــت میگه جفتتون دیفــــــــــونه اید
پاسخ : محمدرضا: همه دیوونن بجز منو نوید!شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/13 و 13:57 دقیقه ارسال شده است

جفتتون
پاسخ : نـویـد : محمدرضا جوابشو میدی یا بدم ؟! شکلک
پاسخ : محمدرضا: خودت بده! من بده نیستم! شکلک

این نظر توسط nafas در تاریخ 1393/04/13 و 12:59 دقیقه ارسال شده است

واقعا اینو خوب اومدی.دمت گرمشکلک
پاسخ : نـویـد : تو رو خدا اینقد نگین " دمت گرم " !! محمدرضا میاد یه چیزی میگه که ... شکلک
پاسخ : محمدرضا: من اومدم! کی منو صدا کرد؟! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/13 و 12:57 دقیقه ارسال شده است

دیوانه
پاسخ : نـویـد : من یا محمدرضا ؟!
پاسخ : محمدرضا: پای منو وسط نکش! شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 652
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 799
  • بازدید ماه : 1,960
  • بازدید سال : 9,918
  • بازدید کلی : 439,066