loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
mohammadreza بازدید : 147 یکشنبه 12 مرداد 1393 نظرات (31)

رتبه م : 13044 ، نشد که بشه ...

 

من که یجوری حلش میکنم ولی نوید خیلی ناراحت شد !


ناراحت چون جایی که میخواست نشد . ولی ان شاء الله سال دیگه بهتر میشه

 

+ نـویـد نوشت : من ناراحت نمیشم ، یه روزی به آرزوم میرسم . بهش امید دارم :)

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Sahel در تاریخ 1393/06/20 و 1:59 دقیقه ارسال شده است

ایشاله موفق بشید.منم موفق بشم بگو ایشاله
پاسخ : نـویـد : ان شـــاء الله شکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/05/15 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

ععععععععع
حس بدی بهم دست دادشکلک((((((
بابا قربونت بشم
خودت تکیشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: با منی؟! مگه من باباتم؟! شکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/05/15 و 19:42 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخ
میگم نوید این بابای محمد رضا احیانا حاضره پدر خونده من بشه والا سال دیگه بهش خیلی نیاز دارم بیارتم شریف بخونم شکلکشکلک
ادم باس دوتا بابا داشته باشه
یکی جانباز اون یکی هم عضو هیت امنای دانشگاه باشه والا
ما که هیچ کدومشونو نداریم کلامون پس معرکست شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط غریبه اشنا در تاریخ 1393/05/14 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : نـویـد : غریبه آشنا من میدونم کی هستی !
یه چیزی تو دلم میگه خودتی ! 23 هر ماه شکلک
پاسخ : محمدرضا: تو هم مسخره کردیا! هی میگه "23 هرماه"! بدبخت فهمید دیگه!
پاسخ : نـویـد : خیلی خب بابا ! چرا اینقد حرص میخوری ؟ شکلک

این نظر توسط خودم در تاریخ 1393/05/14 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

رتـــبه نویـــد چنـــد شـــد؟
من 1500 شـــدم
پاسخ : نـویـد : من به کسی نمیگم . به دلایلی شکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/05/14 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

نوید میخواد پشت کنکوری بمونه ؟؟؟؟/
پاسخ : نـویـد : معلوم نیس . دارم روش فکر میکنم شکلک
پاسخ : محمدرضا: خو بیا زیرش فک کن! شکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/05/14 و 17:37 دقیقه ارسال شده است

مگه واسه انتقالی گرفتن نباید تو اون شهری که قبول شدی حداقل یه سال و اونجا باشی بعدشم اگه اون دانشگاهی که میخوای بفرستنت با انتقالیت موافقت کنه
شکلکشکلکشکلکشکلک
پس کدوم انتقالی رو میگید؟؟؟؟؟؟؟/
پاسخ : نـویـد : بابای محمدرضا استاد دانشگاه فردوسی هستند
میخواد انتقالی بگیره ! پارتی بازی ــه دیگه شکلک

این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1393/05/14 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

ان شاءالله شکلک
شمام برامن دعاکنین سال دیگه کنکوردارمشکلک
خخخخخخخخ..اره واقعاکنکورخـــــــــــــــــــــــراست

این نظر توسط isolate در تاریخ 1393/05/13 و 20:41 دقیقه ارسال شده است

رتبه عاقانویدچندشده والا تووبلاگ قبلیش که خیلی درس میخوندواصلا نمیومدمن گفتم خوشبحالش قبوله بارتبه ی بالاشکلکمنم سال دیگه کنکوردارم ویه عالمه استرسشکلک
امیدوارم باهمین رتبه هاتون اون رشته ای که میخواید قبول شید ویک سال عقب نمونید
پاسخ : نـویـد : آره درست میگی ولی یه اشتباه کوچولو داشتم شکلک
ان شاء الله ... شکلک
پاسخ : محمدرضا: همچی کوچولو هم نبودا! ماشالّا واسه خودش مردی شده بود! شکلک

این نظر توسط ...... در تاریخ 1393/05/13 و 20:30 دقیقه ارسال شده است

عاقا بابای محمدرضا جبهه رفتهههههههههههههههههههههههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟ماشالا سهمیه یکی دوتا نیس کشکلک
پاسخ : نـویـد : پارتی چه کارایی که نمیکنه شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 33
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,332
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,479
  • بازدید ماه : 2,640
  • بازدید سال : 10,598
  • بازدید کلی : 439,746