loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 58 دوشنبه 13 مرداد 1393 نظرات (7)

خوردن شیرینی خیلی راحته ، خواندن داستان شیرین هم راحته


اما پیدا کردن دوست شیرین خیییلی سخته

.

.

.

.

.

شماها چطوری منو پیدا کردید ؟! والا مردم چه شانسایی دارنا

 

نایت اسکین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط baran در تاریخ 1393/05/13 و 22:18 دقیقه ارسال شده است

منم همیشه به "طنز نوشته های پسر دبیرستانی " سر میزدم
در حالیکه که شوخی..باادب و دوست داشتنی هستی
خوشحالم از این اشنایی ..شکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : ما هم همینطور شکلک

این نظر توسط *:ParNiAn در تاریخ 1393/05/13 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

منم مث بقیه تو رو از تو طنز نوشته های یه پسر دبیرستانی پیدا کردم
همیشه میومدم وبلاگت کلی هم میخندیدم
بعد یه دفعه نوید بزرگ شد اسم وبلاگشم تغیر کرد شد طنز نوشته های یه پسر پیش دانشگاهی
بعد یه بار عکس خودشو گذاشت تو لوگوی وبلاگش بعد یه مدت هم صداشو گذاشت(داشت محسن یگانه میخوندشکلک)
یه مدت که گذشت دیدیم آدرس وبلاگ دوستشو گذاشته پست ثابت
منم رفتم وبلاگ دوستش
این دوستش یه خورده همچین 18 میزد البتهشکلکاز پستاش معلوم بود
بعد یه دفعه نوید گفت میخوام برا کنکور بخونم فعلا نمیام بعد کنکور با محمدرضا یه وبلاگ میزنیم تـــــــــــــــــــــــــوپ
منم بیخیال وبلاگ نوید شدم از اون به بعد میرفتم وبلاگ محمدرضا
فقط نمیفهمیدم چرا محمدرضا تو همه ی عکساش اخم کرده؟!؟!؟شکلک
بعدم که وب محمدرضا اونجوری شدشکلک با " اونجوری شکن " رفتم دیدم بعـــــــله کلن از بلاگفا حذف شده
اینه که الان در خدمت شماییـــــــــــــمشکلک

پاسخ : نـویـد : فک کنم زندگی نامه نویس خوبی بشی شکلک
مرسی که هنوز داری مارو تحمل میکنی شکلک
پاسخ : محمدرضا: آخه من خنده هام جالب نمیشه! ولی تو عکس جدیدا سعی کردم بخندم.
پاسخ : محمدرضا: آخه من خنده هام جالب نمیشه! ولی تو عکس جدیدا سعی کردم بخندم.

این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/05/13 و 14:42 دقیقه ارسال شده است

ما پیدات نکردیم تو یه دفعه ظاهر شدیشکلکشکلکشکلک
به پا شکرک نزنی از بس شیرینی شکلکشکلکشکلک


این نظر توسط فاطمه76 در تاریخ 1393/05/13 و 14:40 دقیقه ارسال شده است

منم ازخیلی وقته میشناسمتون ازآخرای خرداد اول وب آقامحمدرضا روپیداکردم بعد واس آقانوید بعدم واس آقاوحیدخخخخشکلک
راستی آقامحمدرضا شما یه وب داشتین که شعرا ومتناتونومی نوشتین هنوزم دارینش؟اگه آره آدرسشوبدید.شکلک
پاسخ : نـویـد : من که یادم نیس ! خودش میاد میگه شکلک
پاسخ : محمدرضا: آره. هنوز دارمش ولی خیلی دیر به دیر آپش میکنم.

delgard.blogfa.com

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/13 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

بعلــــه دیگه پ من قدیمی ترین کاربرم احترام بزاریدشکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/13 و 13:48 دقیقه ارسال شده است

من ی بار دنبال کد لایک و دیس لایک واسه وبلاگم بودم سرچ کردم رفـ "طنز نوشته های پسر دبیرستانی"ک بعدا شد پیش دانشگاهی....نوید بود.بعد هر چن وخ میرفتم میخونم مطالبشو ولی cmنمیذاشتمشکلک تو یکی از پستاش اگه اشتباه نکنم نوشته بود ک وب محمدرضا اونجوری شده شکلکاین آدرس جدیدشه...وب محمدرضا هم رفتم.
تا اینکه این سایتُ (از وب نوید)دیدمـ و اومدم.

پاسخ : نـویـد : چه پروسه طولانی ای شکلک خسته نباشی جوون !

این نظر توسط دیبا در تاریخ 1393/05/13 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

والا ما تو رو از طنز های یه پسر پیش دانشگاهی یافتیم بقیه رونمی دونم
پاسخ : نـویـد : شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 363
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 510
  • بازدید ماه : 1,671
  • بازدید سال : 9,629
  • بازدید کلی : 438,777