loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 107 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (25)

قرعه کشی هفته دوم طرح " هدیه چادر " تا ساعاتی دیگه انجام میشه ...

 

تعداد شرکت کنندگان این هفته : 35 نفر

 

خدا اونی که برنده میشه رو خیلی دوس داره که داره بهش هدیه میده

 

منتظر باشید ...

 

نایت اسکین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/16 و 21:38 دقیقه ارسال شده است

جرئت داره از دست من ناراحت بشه؟؟؟
پاسخ : محمدرضا: دیگه پُررو نشو!

این نظر توسط شادی در تاریخ 1393/05/16 و 21:19 دقیقه ارسال شده است

نه عزیز حذف کن من چادرسرنمیکنم شرمندهشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1393/05/16 و 21:14 دقیقه ارسال شده است

میخوای شارژم بدم به خودتونشکلکمثه پست بالایی که وبتوکپی کرده فحش بارونم نکنین نمونیم توپل صراط نمیزارین ردشم اونجاشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: اون یه هدیه اس؛ ما هم هدیمونو پس نمیگیریم! امیدوارم یه روز به این نتیجه برسی که چادر سرت کنی!
پاسخ : نـویـد : محمدرضا تو باید وکیل میشدی شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1393/05/16 و 21:08 دقیقه ارسال شده است

اخه میدونی چیه؟بعضیاالکی مینویسن مثه خودمنشکلکاگه اسمم روهم حذف کنین حق دارین
پاسخ : نـویـد : مرسی که خبر دادی ! چشم الان میحذفیم شکلک
پاسخ : محمدرضا: نه نوید! حذفش نکن! شاید همین باعث بشه که یه روز چادر سرت کنی!
پاسخ : نـویـد : بابا محمدرضا دست مارو هم بگیـــر داداش شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1393/05/16 و 20:57 دقیقه ارسال شده است

یه چیزی ولی شماخیلی پولدارینامفتی مفتی شارژمیدین به مردمشکلک
پاسخ : محمدرضا: ما شارژ نمیدیم! هدیه میدیم! بعله! شکلک
پاسخ : نـویـد : تو این روزگار کثیف شاید بتونیم یه کارایی با محمدرضا بکنیم شکلک شکلک
پاسخ : محمدرضا: کثافت تو با من میخوای چیکار کنی؟!
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/16 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

ساعاتی دیگه هنو نرسیده؟شکلک
ما منتظریم
پاسخ : نـویـد : رسید !

این نظر توسط ..... در تاریخ 1393/05/16 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

محمدرضا وسعت قلبت چقد بزرگه!!!!!از همه جاش محبت میباره
پاسخ : محمدرضا: مرسی! نظر لطفته! منم حتماً ایرادای دیگه ای دارم!
پاسخ : نـویـد : اینایی که گفتی مربوط به محمدرضا بود ؟ شکلک خیلی خندیدم شکلک

این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/16 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

اره يا نه؟؟
من از منت كشي متنفرم
ببين ديگ چقد برام باارزش بودي ده بار گفتم**خوردم!!!
پاسخ : محمدرضا: منت کشی چیه دیگه؟! کی گفت منت کشی کنی؟! دختر خوب من که گفتم دلخور نبودم ازت! به خودت هم توهین نکن! الانم هیچ مشکلی باهات ندارم! شکلک
پاسخ : نـویـد : بابا نگران نباش ! محمدرضا از دست کسی دلخور نمیشه اصن !! شکلک

این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/16 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

حالا بگو منو ميبخشي؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: حالا کی گفته دلخور بودم؟»

این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/16 و 18:46 دقیقه ارسال شده است

محمد ببخشيدشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: من کی باشم که ببخشم!
پاسخ : محمدرضا: من کی باشم که ببخشم!


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 899
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,046
  • بازدید ماه : 2,207
  • بازدید سال : 10,165
  • بازدید کلی : 439,313