loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 101 پنجشنبه 16 مرداد 1393 نظرات (24)

آقای محترمی که اومدی کل قالب منـ و کپی کردی

 

منظورم با شماست : naterky.rozblog.com

 

امروز به اندازه کافی اعصابم خورد هست ، به جان مادرم و به امام حسین قسم من راضی نیستم

 

خدا شاهده سر پل صراط جلوتو میگیرم و نمیزارم از روی پل رد شی

 

همین الان میزنی پاک میکنی وگرنه سر کارت با خدا و پیغمبر و روز قیامت

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط دیبا در تاریخ 1393/05/17 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

نوید نگاه کن وحید نیستشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
بلاخره کاره دیگه....شیطونه و بچه مردمو گول میزنه...خخخخ
پاسخ : نـویـد : نه وحیــد پسر خوبیه شکلک

این نظر توسط دیبا در تاریخ 1393/05/17 و 17:39 دقیقه ارسال شده است

مرتیکه مفت خور....
نوید شکایت کن این معلومه بار اولش نیست....
هر چند ناشیه ولی تابلوعه دنبالتونه..اشناس...
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط سپهر در تاریخ 1393/05/17 و 11:19 دقیقه ارسال شده است

سلام محمدرضا آخه من قبلا از نوید اجازه گرفتمشکلک
پاسخ : محمدرضا: مشکلی نیست دادا! شکلک
پاسخ : نـویـد : مشکلی نیس آقا سپهر شکلک
شما راحت باش شکلک

این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/05/17 و 1:57 دقیقه ارسال شده است

واقعا که شکلکشکلک
حق دارین من بودم قطعا بدتر از اینا رفتار میکردمشکلک

این نظر توسط دختر آریایی در تاریخ 1393/05/17 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

سلام
ببخشید من خیلی ب سایتتون سر میزنم اخه خیلی ازش خوشم میاد
من نظرسنجی همون پست های سوالیتونو خیلی دوس دارم بخاطر همین کپی میکنم میذارم وبم موردی نداره؟اگه راضی نیستید بگید ورشون میدارم
پاسخ : محمدرضا: نه بابا چه مشکلی! بیشتر ناراحتی من و نوید از کپی کردن قالبه. آخه هم واسش هزینه کردیم هم نوید خیلی وقت گذاشته تا آمادش کنه.
پاسخ : نـویـد : مرسی نظر لطفتونه شکلک
نه هیچ مشکلی نیس . هر چی دوس داری جز قالب کپی کن شکلک

این نظر توسط hamid در تاریخ 1393/05/17 و 0:07 دقیقه ارسال شده است

بد بخت کلا عقده ای هست!

کل سایتو کپی گرفته!

یعنی واقعا اعصاب آدم خورد می شه!

این نظر توسط سپهر در تاریخ 1393/05/16 و 23:51 دقیقه ارسال شده است

داداش راضی هستی من قالب برداشتمشکلک
یا منم مثل این نمیبخشیشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: باز خوبه تو خودت اومدی گفتی!

این نظر توسط ...... در تاریخ 1393/05/16 و 22:08 دقیقه ارسال شده است

خدایی دلم میخادبگم حالشو بگیرین ولی نمیشه

این نظر توسط ϟ-Å-J-Å-Ð در تاریخ 1393/05/16 و 21:58 دقیقه ارسال شده است

نوید من الان روی وب خودم امتحان کردم یه کد بهم داد بعدش این کد چیکار میکنه که
کل سایت یا وبلاگ کپی میشه میره ؟؟؟؟

این نظر توسط .... در تاریخ 1393/05/16 و 21:45 دقیقه ارسال شده است

خب همین کارو بکنین من خیلی این ادم محترمو نمیشناسم ولی فقط چن باری دیدمشون
پاسخ : محمدرضا: جدّی؟!


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 823
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 970
  • بازدید ماه : 2,131
  • بازدید سال : 10,089
  • بازدید کلی : 439,237