loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/05/20 و 12:41 دقیقه ارسال شده است

ا دس دادن کسی خیلی سخته
روزی ک دوستم خودکشی کرد و مرد خیلی داغونم کرد
من تحمل شونصدتا شکست عشقیو دارم ولی تحمل یک ثانیه ا دس دادن کسی رو ندارم
یه فاتحه بخونین برا دوستم
پاسخ : محمدرضا: خوندم! خدابیا مرزش!
پاسخ : نـویـد : خودکشی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واسه چی ؟ شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/19 و 19:54 دقیقه ارسال شده است

یبوست داشته باشی نتونی بری دستشویی

ینی خیلی سخته هاااا کشیدم میگمشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/19 و 19:22 دقیقه ارسال شده است

نه بابا زشتههههههههه شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : آجر نیس خشته ! بگوووو بابا شکلک

این نظر توسط isolate در تاریخ 1393/05/19 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

دیدن غم عزیزات

گریه کردن بهترین کـسی که دوسش داری

دلتنگی

عذاب وجدان


این نظر توسط در تاریخ 1393/05/19 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

یه چیزی خیلییییییییی سخته نمیشه اینجا گفتشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : بگو بگوووووو شکلک
پاسخ : محمدرضا: ای بیتربیت! شکلک

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/05/19 و 13:04 دقیقه ارسال شده است

اینکه از خونت دو شبه فرار کرده باشی و کارتون خواب شده باشی مث من و شارژ برقیه گوشیتم ۳درصد باشهشکلک

این نظر توسط سپهر در تاریخ 1393/05/19 و 12:54 دقیقه ارسال شده است

سلام آقا نوید
بفرما حذف کردم مطلبی که کپی کردم
و منتظرم هزینه قالبو بگیشکلک
پاسخ : نـویـد : آقا سپهر من راضی نیستم کسی از قالبم کپی کنه . خود قالب خشکشو بردار ولی اون چیزایی که من توش ویرایش کردم رو راضی نیستم که کسی برداره
پاسخ : نـویـد : آقا سپهر بجز قالب شیوه منو هم کپی کردی واسه خودت !

بابا من نخوام کسی از قالب سایت و شیوه م کپی کنه باید چیکار کنم ؟

هم تو سایت قبلیم و هم اینجا همش میان از شیوه من تقلید میکنن !

بابا من چیکار کنم که دست از سر کچل من بردارید ؟

اینهمه قالب . بیخیال من شید دیگه ای بابا
پاسخ : محمدرضا: اصن تو خوبی! شکلک
پاسخ : نـویـد : والا بخدا !

این نظر توسط gh در تاریخ 1393/05/19 و 12:05 دقیقه ارسال شده است

درس خوندن واس کنکورررررررررر!

این نظر توسط asana در تاریخ 1393/05/19 و 2:03 دقیقه ارسال شده است

پر کردن نمک دون شکلک
پاسخ : محمدرضا: اونم از سوراخای ریزش! شکلک
پاسخ : نـویـد : نه تو باید بری بدی آقا محمدرضا شکلک
پاسخ : نـویـد : اینو اشتباهی اینجا " پاسخ " دادم !! شکلک میزارم باشه !

این نظر توسط baran در تاریخ 1393/05/19 و 1:31 دقیقه ارسال شده است

ظرف شستنشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 4 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 276
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 423
  • بازدید ماه : 1,584
  • بازدید سال : 9,542
  • بازدید کلی : 438,690