loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/05/23 و 12:14 دقیقه ارسال شده است

رفته بود هرچی ک داشتیم دیگه از خاطر من
کهنه شد اسم قشنگت میون دفتر من
من فراموش کرده بودم همه روزای خوبو
اومدی افتابی کردی تن سرد غروبو
پاسخ : محمدرضا: زرنگی! دو بیت نوشته که به واو برسی!
وای از این همه هیاهو/ یا ضامن آهو

این نظر توسط mahya در تاریخ 1393/05/23 و 10:28 دقیقه ارسال شده است

خوشم میاد محمدرضا همه تیتراژ های تلویزیونی را حفظی!!!شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط baran در تاریخ 1393/05/23 و 1:16 دقیقه ارسال شده است

رها از عالم خاکی به دور از هر چه ناپاکی

و همچون عاشقی شیدا به دنبال تو می گردم

شکلک
پاسخ : محمدرضا: باشه! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/23 و 0:47 دقیقه ارسال شده است

همیشه اسم تو بوده اول و اخر حرفام
بسکه اسم تورو خوندم عطر تو داره نفسهام
پاسخ : محمدرضا: ماه من تو شبای تار/ چشماتو روی هم بذار.

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/23 و 0:44 دقیقه ارسال شده است

من میرم ولی باز تو بدون همیشه یادتو از خاطر من فرانوش نمیشه
پاسخ : محمدرضا: هوای امشبم با فکرت خرابه/ بدون تو خورشید محاله بتابه.

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/23 و 0:40 دقیقه ارسال شده است

من الان حالم خوب نیس هیچی یادم نمیاد وگرنه من همیشه درحال ترانه خوندنم

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/23 و 0:38 دقیقه ارسال شده است

منو این همه خوشبختی محاله محاله خخخخخخخخ
پاسخ : محمدرضا: کم نمیاری تو؟! نه؟!
هنوزم راه برگشتن به روز روشنو دارم/ اگه از این شب تاریک یجوری دست بردارم

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/23 و 0:31 دقیقه ارسال شده است

منو تنها نذار روقلبم پا نذارشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
خودم قربونیتم یاره جون جونیتم خخخخخخخخشکلکشکلکشکلک
میم بده عزیزم
پاسخ : محمدرضا: مگه میشه باشی و تنها بمونم/ محاله بذاری محاله بتونم.

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/23 و 0:19 دقیقه ارسال شده است

تو دستاتو تکون میدی همین جا اخر راهه
داریم از هم جدا میشیم داریم میریم تو بیراهه
ه بده مملی
پاسخ : محمدرضا: هواتو کردم، منه حیرون تو این روزا هواتو کردم
دلم میخوادت، میخوام بیام تو آسمون دورت بگردم
میم


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 463
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 610
  • بازدید ماه : 1,771
  • بازدید سال : 9,729
  • بازدید کلی : 438,877