loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/30 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

واااااااااااااااااااااااااااااای محــــــــــــــــمدرضا!!!!!!!!!!!!!!!چرا عکس خودتو گذاشتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
قرار بود فقط تو اینستا فقط بزاری که!!!!!!!!!!!
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
اوی نوید ی بار دیگ به محمد رضا بگی مملی میزنم لهت میکنما!!!!
فقط وفقط من حق دارم بش بگم مملی تو بگو ممد شتر!!!
پاسخ : نـویـد : مملی حق انحصاری خودمهـ شکلک
پاسخ : محمدرضا: مملی باباهاتونه!

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/28 و 22:53 دقیقه ارسال شده است

چشماش خوشگله!

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/25 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا بچه ی خوبیه
تو خواب هم همیشه ب من سر میزنه انقد ک با معرفته
نبینم کسی حرفش بزنه ک با من طرفه هاشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/05/24 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخ
تو و خاصیت که فکر نمیکنم
حالا اینا رو هیچی میگم تو اصن پیاماتو چکم میکنی جوابمو بده الان باید برم بیرون
پاسخ : محمدرضا: بدو برو! امیدوارم کوفتت بشه!

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/24 و 18:49 دقیقه ارسال شده است

این بدون احساس هم حالیش میشهشکلک
بعدشم تورو بیشتر دوس داره
چهره هاتونم شبیه همه بهتر حرف همو میفهمینشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: اشتباه میکنی! تو دلت پاکه با قلبت باهاش حرف میزنی!

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/05/24 و 18:43 دقیقه ارسال شده است

نه بابا
سواری رو که میده منتها من نگران لگد زدنشم شکلکشکلک
تو هم بیا که اگه خواست خر بازی در بیاره جلوش وایسی اینجوری یه خاصیتیم داری شکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: خاصیت که زیاد دارم! منتها باید دفترچه توضیحاتمو بخونی! شکلک
پاسخ : نـویـد : پوووووف ! مورچه چیه که روغنش باشه شکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/05/24 و 18:33 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخ
باشه نذار نوید که میذاره هاهاها
حداقل این خره بهمون سواری میدهشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: این خره ازت سواری نگیره؛ بهت سواری نمیده! شکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/05/24 و 18:17 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخ
بیچاره قیافش از تو بهتره شکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: عِه! حالا دیگه من پست نمیذارم؛ شما هم برین منّت همین خره رو بکشین تا واستون پست بذاره! تازه خوشگل تر هم هست! شکلک
پاسخ : نـویـد : مملی خودتو خر نکن شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/24 و 18:14 دقیقه ارسال شده است

محمدرضا تو زبون اینارو بهتر بلدی من میگم تو بهش بگوشکلک
پاسخ : محمدرضا: تو با احساست باهاش حرف بزن! شکلک

این نظر توسط لیلی در تاریخ 1393/05/24 و 18:13 دقیقه ارسال شده است

من از دخترای لوسو دماغ عملی نیستم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 975
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,122
  • بازدید ماه : 2,283
  • بازدید سال : 10,241
  • بازدید کلی : 439,389