loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/05/29 و 15:24 دقیقه ارسال شده است

وای میگم من چقد همیشه درد دارم!
نگوبرا اینهشکلک
مرسی دکتر خخخخخخخ
ینی قراره من تا همیشه درد بکشم؟:
اخه اینم شد زندگی؟Dشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1393/05/28 و 16:14 دقیقه ارسال شده است

like..............شکلکشکلکشکلک

این نظر توسط کلبه شادی در تاریخ 1393/05/27 و 16:28 دقیقه ارسال شده است

سلام داداش نویدم
ازت انتظار نداشتما!!!!!
خیلی مننظرت بودم تا بیا وبم اما نیومدیشکلکممنونم ازت
ولی یادت باشه:
فراموش شدگان فراموش کنندگان را هرگز فراموش نمیکن!
بازم منتظر حضور گرمت تو وبم هستم
پاسخ : محمدرضا: شما ببخشینش. فعلا نتش تموم شده.
پاسخ : نـویـد : مملیراس میگه شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/26 و 22:29 دقیقه ارسال شده است

دقیییییقااااااااا!!!دیه میخوام درک نکنم که روز گارم مارو به درد نکشه!!
والاعشکلک

این نظر توسط amir در تاریخ 1393/05/26 و 17:20 دقیقه ارسال شده است

ههههععی شکلک
مردم نادونی داریم ما !!
سکوت که میکنی میگن چرا افسرده ای
زیاد که حرف میزنی میگن این کمبود محبت داره
متعادل که حرف میزنی میگن این رفتارش عادی نیست شکلک
اصن یه وضعیتیه که بخوای دربارش حرف بزنی یک سال طول میکشه
و فقط با گذشت زمان درست میشه.
اینجاست که میگن پیدا کردن دوست خوب خیلی سخته

این نظر توسط (:مــــfatemezahraــیس:) در تاریخ 1393/05/26 و 14:05 دقیقه ارسال شده است

پس منشا دردای من از درکه زیادمه میگین!!O_o

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/26 و 13:50 دقیقه ارسال شده است

محمدرضایادته یبارگفتی همه بم میگن شبیه ارسلان قاسمی هستی؟
گفتم ارسلان قاسمی کیه نمیشناسمش
یباردیگه هم بچه هاتوروم گفتن ممدرضاشبیه ارسلان قاسمیه
دیشب کنجکاوشدم رفتم ی سرچ کردم دیدمش
الانم اتفاقی صفحه ی فیسشودیدم
کلا تا دنبال چیزیم اتفاقی خیلی چیزادسگیرم میشهشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: آره. خیلی اتفاقی! شکلک

این نظر توسط parinaz در تاریخ 1393/05/26 و 0:44 دقیقه ارسال شده است


فوق العاده بود واقعا / مفهومشو لمس کردم توزندگی!
بعضی وقتا برای اینکه عذاب نکشی بهتره آدم خودشو به نفهمی بزنه بلانسبت شما

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/25 و 23:01 دقیقه ارسال شده است

واقعا این جمله لایک داره
هرکه درکش بیش دردش بیش تر ...هعییییی....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 389
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 536
  • بازدید ماه : 1,697
  • بازدید سال : 9,655
  • بازدید کلی : 438,803