loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negar در تاریخ 1393/06/08 و 23:14 دقیقه ارسال شده است

جوووووووون!!
اجازه مام دسته شماس جيگر؛)
عاغا من افسردگي گرفتم،ن شوور دارم ن هيشكي ب من ابراز علاقه نميكنه ك من ب كوبونم تو دهنشو بگم برو گمشو عوضي تو مگه ناموس نداري؟من خودم شوور دارم ايـــش...
بعد شوورم غيرتي شه بزنه پسررو آشو لاش كنه منم هي قوربون صدقش بشمشکلک
خعلي رمانتيكه لامصب
ههي روزگار...
پاسخ : نـویـد : هعیییییییی شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/06/08 و 1:50 دقیقه ارسال شده است

من واقعا ی نفرُ خیلی دوست دارم خیلییییییییییییی اونم ا کارایی ک میکنه معلومه .....
ولی خب نمیدونم چرا یجوری بهم ثابت نمیکنه....؟ی جوری ک مطمئن شمشکلک
ولی نمیتونم بهش بگمشکلک

این نظر توسط negar در تاریخ 1393/06/07 و 8:38 دقیقه ارسال شده است

زهرا اگ اون طرفت ادم نباشه چی؟؟(نکترو گرفتی نوید؟ خخخخ)
تا حالا تو موقعیتش قرار نگرفتم،شاید بهش بگم ولی اگر در حال مرگ هم باشم؛من اول اعتراف نمیکنم،همین ی سره سوزن غرورمونم بریزم ب پاش ک چی بشه؟؟؟
در کل من اون ضایعم ک احتمالا خودش بفهمه!!اما قبل اینکه عاشق بشم مطمئن میشم خودش عاشق کسی نیست...
نوید تو چیکار میکنی؟؟؟
پاسخ : نـویـد : مثــ آدم میگم : دوستت دارم و میخوام عاشقتــ باشم . اجازه میدی ؟ شکلک

این نظر توسط athena در تاریخ 1393/06/05 و 20:33 دقیقه ارسال شده است

بهش میگم دوسش دارم مثل داداش اگه گفت من نمیخام خاهرم باشی میگم منم دوست ندارم داداشم باشی داداش نوید خخخخخخخخخشکلک
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط maryam در تاریخ 1393/06/05 و 18:32 دقیقه ارسال شده است

hichy

khkhkhhشکلک

این نظر توسط f.sh در تاریخ 1393/06/05 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

گاززززززززززززززززززززززززززززززشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/06/05 و 14:53 دقیقه ارسال شده است

بابا کامنتای پستای قبلیومیگم
گفتم ک منظورم این نبود
پاسخ : نـویـد : بیخیال یادم نی شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/06/05 و 14:34 دقیقه ارسال شده است

اینو نمیگم
کلا ی سری کامنتامومیحذفی
منم مودبانه کامنت داده بودم
پاسخ : نـویـد : اولا مودبانه نبود و نوشته بودی : تــُـخــ#ـمی

دومــا تا چیزی نباشه مرض که ندارم عوضش کنم !!!!!!

این نظر توسط در تاریخ 1393/06/05 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

نوید خجالت بکش
دیگه کامنت خوری هم حدی دارهشکلک
توبعضی کامنتای منو جذف میکنی درحالی ک هیچ موردی هم ندارن
دیه هی من هیچی نمیگم تو هم شورشودراووردی
پاسخ : نـویـد : من چیزی نخوردم فقط یک کلمه رو عوض کردم شکلک

مودبانهـ بنویس که منم مجبور نشم عوض کنم !!!

این نظر توسط در تاریخ 1393/06/05 و 14:01 دقیقه ارسال شده است

من زحمتی به خودم نمیدم خودش باس بفهمه....خخخخخ بعلهههشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 364
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 511
  • بازدید ماه : 1,672
  • بازدید سال : 9,630
  • بازدید کلی : 438,778