loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/04/24 و 13:52 دقیقه ارسال شده است

راس میگه منم یه زمانی که رمان میخوندم(دوره ی راهنمایی بعد اون دیگه خوشم از رمان نیومد)عاشق رمانای مرتضی مودب پور بودم همه ی رماناش قشنگه رکساناروهم خوندم
پاسخ : محمدرضا: آره خداییش!

این نظر توسط nafas در تاریخ 1393/04/16 و 19:05 دقیقه ارسال شده است

محمدرضا به وبت سر میزنی؟
پاسخ : نـویـد : با توئه محمدرضا ! شکلک

این نظر توسط nafas در تاریخ 1393/04/16 و 17:48 دقیقه ارسال شده است

محمدرضا شعراتو خوندم.با استعدادی ولی اینجا یه کارایی میکنی که......خیلی قشنگ بودنشکلک
پاسخ : نـویـد : آره شعراش خوبهـ . میخواستم یکیشونــ و بخونم خخخ شکلک
پاسخ : محمدرضا: من روحیات جالبی دارم! خودم در عجبم!

این نظر توسط انیتا در تاریخ 1393/04/16 و 17:07 دقیقه ارسال شده است

نه خوشم اومد داستانش خوبه
.
.
.
ولی من( باورم کن) رو خیلی دوست دارم
پاسخ : محمدرضا: فک نکنم خونده باشم!

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/16 و 16:20 دقیقه ارسال شده است

بعله سلامت باطری از سلامتی خودمون مهمتره مگه نه خخخخخخخخخخخخخخخخخخشکلکشکلک
راستی محمد رضا چرا بعضی از شعراتو نمینویسی اینجا؟؟؟
فک کنم میخواین همش طنز باشه نه؟؟؟
پاسخ : محمدرضا: چون به ژانر سایت نمیخوره! اونارو توو وب خودم گذاشتم! پایین سایتو نگا کن توو لیست لینک دوستان؛ دلنوشته های دلگرد مال منه!
پاسخ : محمدرضا: چون به ژانر سایت نمیخوره! اونارو توو وب خودم گذاشتم! پایین سایتو نگا کن توو لیست لینک دوستان؛ دلنوشته های دلگرد مال منه!
پاسخ : نـویـد : آی آی تبلیغات ممنوع خخخخ شکلک

این نظر توسط انیتا در تاریخ 1393/04/16 و 16:09 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا یه رمان توپ اسم ببر برم دان کنم.... تموم شد این یکیم
پاسخ : محمدرضا: رمانای مؤدب پور همش قشنگه! موضوعشو دوست دارم. توو ژانر خودمه! رکساناشو بخون!
پاسخ : نـویـد : تبلیغات ؟! شکلک
پاسخ : نـویـد : تبلیغات ؟! شکلک

این نظر توسط Negin00 در تاریخ 1393/04/16 و 9:17 دقیقه ارسال شده است

خب بابا حالا که رمان میخونی مثلا الان احساس داری تو؟
پاسخ : محمدرضا: فقط که رمان نیست! شعر و دلنوشته و ترانه و داستان کوتاه هم میگم! راضی شدی؟!
پاسخ : نـویـد : محمدرضا نکنه دختری تووووووو ؟! O_o شکلک

این نظر توسط Negin00 در تاریخ 1393/04/16 و 9:15 دقیقه ارسال شده است

خب درست و حسابی و شر و ور از نظر تو چیه؟
پاسخ : محمدرضا: درست و حسابی ینی مفهوم داشته باشه، وزن و قافیه داشته باشه، چینش خوبی داشته باشه و شر و ور هم برعکسش!

این نظر توسط negin در تاریخ 1393/04/16 و 0:11 دقیقه ارسال شده است

من گوشیم ازم طلاق گرفتههههههههه شکلک
2روزه تا میرم سمتش خاموش میشه
یکی بیاد پادرمیونی کنهشکلک

این نظر توسط fatima در تاریخ 1393/04/15 و 20:52 دقیقه ارسال شده است

تو بگو یه دیقه نمیشه مگه بیکارم برم بخوابم


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 844
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 991
  • بازدید ماه : 2,152
  • بازدید سال : 10,110
  • بازدید کلی : 439,258