loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
mohammadreza بازدید : 228 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (18)

دختری که اول صبح به زور از خواب بلند ميشه ، هپلی و ژوليده ...

 

با لباسای نازک و به هر طرف کش اومده ، با چشمای نيمه باز و نيمه بسته و


بفرما ادامه مطلب ...

 

این پست فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده است.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negar در تاریخ 1393/06/28 و 16:34 دقیقه ارسال شده است

این نویدومحمدرضا انقد گشادن ک تا سرکوچشونم نمیرن بعد تو میخوای باتوبیان سر قرار؟؟؟
دلت خوشه ها!
برو یـــــــــــــــــــــــــــره!شکلکشکلک
پاسخ : نوید : اتفاقــا الان میخوایم بریم حرم شکلک شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/06/13 و 20:28 دقیقه ارسال شده است

فک کردید من میام اومدم زیارت توبه استغفار استغفرالله و اتوبی علی ( درست نوشتم؟؟؟؟؟) می خواستم بکارمتون!!!!!!!!!!! شما در مورد یه دختر چادری چی فک کردید با دو تا پسر که از خودم 4 سال بزرگترن یا ابالفضل من تک تنها یا خدا یا حضرت عباس یا.....شکلک: P
پاسخ : نـویـد : خدایا خودتــ شاهد باش چه پیشنهاد بی شرمانه ای داد شکلک

آخ آخ تو گفتی و مام اومدیم ! برو بابا دلــت خوشهـ شکلک

این نظر توسط ندا حقیقی در تاریخ 1393/06/12 و 10:49 دقیقه ارسال شده است

ینی کامنتا یه جوری شده میشه بشینی تخمه بشکنی بخونی!
جذااااااااااااااااب....دعوااااااااا.....بحث!!!!!المپیاد..... خخخخخخخخخ

این نظر توسط bahar در تاریخ 1393/06/11 و 22:30 دقیقه ارسال شده است

خوشبه حالتون میگن تولد خیلی صفاش بیشتره
پاسخ : نوید : همیشه با صفاس شکلک

این نظر توسط bahar در تاریخ 1393/06/11 و 22:23 دقیقه ارسال شده است

بچه ها خوش به حالتون مشهدید هر وقت بخواید میرید حرم شکلک
پاسخ : نوید : من و محمدرضا خیلییییی میریم حرم !
پاسخ : محمدرضا: با تشکر از نوید؛ تف تو ریا! واس چی واسه من ریا میکنی آخه؟!
پاسخ : نـویـد : اَه ریـاهام تــُـفی شد شکلک

این نظر توسط athena در تاریخ 1393/06/11 و 22:17 دقیقه ارسال شده است

ایووووووووووووووول هورااااااااااااااااا بالا خره(پایین هم خره)اومدی
دلم برات تنگیده بود
پاسخ : نوید : شکلک
پاسخ : محمدرضا: با ناسوس گشادش میکردی! شکلک
پاسخ : نـویـد : اوسکول ناسوس کلمه مشهدیه شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/06/11 و 20:08 دقیقه ارسال شده است

اگه ساعت و مکان تو حرم مشخص کنم میاید!!!؟؟؟
پاسخ : محمدرضا: با عرض معذرت من نه.
پاسخ : نوید : منم همینطور . عذرمیخوام شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/06/11 و 20:03 دقیقه ارسال شده است

نوید من 14 سالمه ...... ایش
آره اصن ادام می شه خوشگلم تیز هوشم المپیادیم خوبم !!!!!!!!!!!! املام هم خوب نیست!
پاسخ : نـویـد : اصن بیــــا بزن شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/06/11 و 19:57 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا..... خفت می کنم آبان دارم میام مشهد (عاشورا) پیدات می کنم لهت می کنم
پاسخ : نـویـد : باشه بیـــا پیداش کن شکلک شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/06/11 و 19:50 دقیقه ارسال شده است

اصن شما ذاتتون خرابه تغییر جنسیت هم کارو درست نمی کنه!!!!!!!!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 316
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 463
  • بازدید ماه : 1,624
  • بازدید سال : 9,582
  • بازدید کلی : 438,730