loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط فاطمه76 در تاریخ 1393/06/18 و 0:27 دقیقه ارسال شده است

نوید:
1.امیرمحمد
2.خیلی مهربونی
3.یکم خودخواهی خخخ ببخشیددیگه بایدمیگفتمشکلک
4.بعضی وقتامیری رواعصاب خخخ

محمدرضا:
1.عرفان
2.زودناراحت نمیشی وباجنبه ای
3.منحرفی دیگه ولی اشکال نداره همه هستن ولی بعضیا ب رو خودشون نمیارنشکلک
4.نمیدونم

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/06/15 و 23:03 دقیقه ارسال شده است

نوید:
1.جوجو
2.منطقی
3.لوس وبی مزه
4.چیزخاصی نبوده

محمدرضا:
1.احسان(عاشق اسم احسانم به توهم خیییییلی میاد)
2.جذاب
3.بی جنبه(ی بارباهات شوخی کردم بهم فحش دادی )
4.هرچی بوده گفتم

راجب منم بگید؟؟؟؟
پاسخ : محمدرضا: من؟! بی جنبه؟! نه بابا. نوید میدونه من فحشام همش شوخیه.
1. قشنگتر از اسم مادرم حضرت زهرا همون فاطمه چیزی به ذهنم نرسید.
2. علاقت به امام رضا (وبت)
3. نمیدونم
4. خوشحالم که هنوز دخترای معتقد مثه شما پیدا میشن.
پاسخ : نـویـد : مطمئنی اسم " جوجو " به من میــاد ؟ شکلک

این نظر توسط maryam در تاریخ 1393/06/15 و 16:30 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا

1. ارسلان(خخخخ چون شبیهشی)
2.باحالی و مهربون
3.نمیدونم
4. ..........
روم نشد بگم خخخخخخخخ

نوید

1.همون نوید
2. مهربون
3. مغرور
4...........
شکلک

این نظر توسط athena در تاریخ 1393/06/15 و 14:49 دقیقه ارسال شده است

بچه ها راست میگن منحرفیشکلک
پاسخ : نـویـد : نه نیستم شکلک

این نظر توسط *:ParNiAn در تاریخ 1393/06/15 و 12:50 دقیقه ارسال شده است

من نگفتم منحرف گفتم منحرف باحال
خیلی باهم فرق میکنن ، دقت کنشکلکشکلک
مگه نگفتن نتایج 15 ام درمیاد؟چی شد پس؟؟؟؟؟
پاسخ : محمدرضا: چرا ولی هنوز نزدن. البته دانشگاه های خاص رو زدن. مثه فرهنگیان.
پاسخ : نـویـد : فعلا رشته های خاص !

این نظر توسط athena در تاریخ 1393/06/15 و 10:42 دقیقه ارسال شده است

چرا تایید نکردین نظرمو؟؟؟؟؟هااااااااااااااااااان؟؟؟
پاسخ : محمدرضا: کردیم! شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/06/15 و 10:23 دقیقه ارسال شده است

من برا این پست کامنت گذاشتم!!!چرا نی؟؟؟شکلک
1نوید همون نوید بش میخوره!محمد رضام میخوره پوریا یا اشکان باشه!خخخخ
2نویییید خعلییی مهربووونی/محمد رضا عقایدت برام جالبه!!چون بت نبخورهشکلک
3منحرف نیسین!!!پسرین دیه!!پسسسررخخخخخخخخخ
4تاحالا هرچی بوده گفتم!!!

این نظر توسط *:ParNiAn در تاریخ 1393/06/15 و 9:17 دقیقه ارسال شده است

نوید:
1.من هروقت اسم نویدو میشنوم یاد لبخند بزن میفتم برا همین اسم دیگتو همین میزارمشکلک
2.بهترین خصوصیتت شادکردن دل ماستشکلک
3.بدترین خصوصیتت:شکلکخودت بگو من نمیدونم نه اصلا وایستا محمدرضا این یه موردو بگهشکلک
4.الان هدفت از این سوال آخریه چیه؟نه جدا ‍!؟نکنه توقع داری دوست دارم و تا حالا روم نشده و الان تو این نظر بهت ابراز عشق میکنم؟شکلکشکلکشکلک
محمدرضا:
1.منحرف باحال(هرچند نوید تو هم منحرفیا ولی غلظت محمدرضا از اول بیشتر بودهشکلک)
2.نمیدونم نوید تو بگو
3.این یکیم نمیدونم نوید بگه
4.شکلکمثل واسه نوید
پاسخ : محمدرضا: من کجا منحرفم؟ اصن شماها جدیداً از من پست خراب دیدین؟! ولی بجاش نوید. دو سه صفحه بزنین جلو ببینین چندتا رمزدار گذاشته. من فعلاً تو ترکم.
پاسخ : نـویـد : من واسهـ تنوع گذاشتم ! شکلک

این نظر توسط athena در تاریخ 1393/06/14 و 20:55 دقیقه ارسال شده است

نوید:
1_پویا
2_شوخ طبی
3_آدمو ضایع میکنی
4_واقعا نمیتونم بگم
محمدرضا:
1_نمیدونم واقعا
2_مثل نوید
3_خیلی سردی
4_دوست دارم
پاسخ : محمدرضا: من سردم؟! هات هات! شکلک
بابت 4 هم مرسی. لطف دارین.
پاسخ : نـویـد : اسم بچه هاتونــ و چی میخواین بزارین ؟ شکلک شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/06/14 و 18:56 دقیقه ارسال شده است

اسم نوید همون خودش!!ولی محمد رضا بهش میخوره:یاشار باشه!!خخخخخخ
2:نوییید خعععلییی مهربووونییی/محمد رضا:واسم عقایدت جالبه!!چون اصن بت نمیخوره
3:ندارین!!!چون تمام کاراتون برحسب یه شیطنته پسرونس!!بی ادب نیسین
4:هر چی بوده تا الان گفتم!!
من بوگین!!!خخخخخخخشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,168
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,315
  • بازدید ماه : 2,476
  • بازدید سال : 10,434
  • بازدید کلی : 439,582