loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
mohammadreza بازدید : 128 دوشنبه 16 تیر 1393 نظرات (12)

به نظر من دخدر زشت و زیبا نداریم ! بلکه آرایش زشت و زیبا داریم !

 

بعله ! من برم سراغ اکتشافات بعدیم ! :))))

  

نایت اسکین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Negin00 در تاریخ 1393/04/17 و 23:25 دقیقه ارسال شده است

من اصلا ارایش نمیکنم فقط واسه عروسی اونم اگه خیلی فامیل نزدیک باشه چون خودم خوشملم نیاز به ارایش ندارم افتاد؟
پاسخ : نوید : چی افتاد ؟ مال منه هاااااا گفته باشم خخخخ. اصن تو خوبی !
پاسخ : محمدرضا: نوید؟! باز اسکی؟ حالا من چی بگم؟!
پاسخ : نـویـد : باید زودتر میگفتی شکلک

این نظر توسط (:مــــfatemezahraــیس:) در تاریخ 1393/04/17 و 21:09 دقیقه ارسال شده است

بیشین بینیم بااااوووو.....اکتشافاتِتــــ درسته تووو حلقت!!
پس ماا مووجود نییستیـــم بدوون آرایش خشگلیییم؟؟!!o_O

اووونایی ک زشتــن آرایش میکنن بلکــه زیبا شــن....بعللللهشکلک
پاسخ : نـویـد : سقف ترکیــد ... !! شکلک شکلک
پاسخ : محمدرضا: بابا جنیفر! شکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/04/17 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

تو وبلاگ قبلیت با هم تبادل لینک کرده بودیم.میشه الان لینکم کنی؟؟؟؟؟؟
پاسخ : نـویـد : ستون های سمت راست وبــ و یه نیگایی بنداز شکلک

این نظر توسط فاطمه76 در تاریخ 1393/04/17 و 12:09 دقیقه ارسال شده است

همین طوری ادامه بدی اسمت تو گینس ثبت میشهشکلک
موفق باشید.

این نظر توسط NaZaNin در تاریخ 1393/04/16 و 23:04 دقیقه ارسال شده است

کاملا اشتباه!!!!!!شکلک
پاسخ : نـویـد : اصن تو خوبی ! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/16 و 22:37 دقیقه ارسال شده است

دخترا خودشون خوشگلن با ارایش خوشگلترم میشنشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: دخترا خودشون مشکلن! بعله!

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/16 و 22:35 دقیقه ارسال شده است

اره داریم من اغلب اوقات بی ارایشم و ارایش نمیکنم در حالت عادی شاید واسه مجلسی جشنی چیزی
کسی خوشگل باشه نیازی به ارایش نداره من خودم عروسکم
بعله
پاسخ : نـویـد : سقف ترکیــــــد ! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/16 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

چی داریم نوید؟خخخخخ
پاسخ : نـویـد : اینکه دختری آرایش نکنه !! شکلک
پاسخ : محمدرضا: خیلی چیزا داریم که من روم نمیشه بگم!

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/16 و 20:32 دقیقه ارسال شده است

اتفاقا برعکس شکلک
اگه دختری رو دیدی که ارایش کرده بدون بیچاره زشت بوده خواسته خوشکل شه ارایششو باور نکن
خخخخخخخخخخخخخخخ اینم یکی از اکتشافات من بود
شاگردشوماشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: آفرین شاگرد! شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/16 و 20:01 دقیقه ارسال شده است

همه ی دخترا آرایش نمیکنن عمو محمد رضا
مثلا خود من شاید تو طول سال 5 بارهم نباشه که ارایش کرده باشم اونم بیشتر اگه مجلسی چیزی باشه
پاسخ : نـویـد : داریـــــــــــــــــم ؟!!! شکلک
پاسخ : محمدرضا: سر شوخی رو باز کردیا!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 852
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 999
  • بازدید ماه : 2,160
  • بازدید سال : 10,118
  • بازدید کلی : 439,266