loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 135 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (11)

من اگه بچه م 2 قلو بشه ، یکی دختر یکی پسر 

 

اسم دخترمو میزارم [ بینا ] و اسم پسرمم میزارم [ موسی ]
 
بعد موقع ناهار داد می زنم "بینا موسا " ناهار حاضره بیاید بخورید !! =))))
 
نایت اسکین
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/04/21 و 22:39 دقیقه ارسال شده است

نامرد حالا خوبه گفتم نخند!!!
ببند برادرم ببند!!!
تازه افتاد!!روزه فشار آورده بود به مخ
پاسخ : نـویـد : یه نیشخند که اشکالی نداره شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/21 و 22:00 دقیقه ارسال شده است

نخندینا من نگرفتم!
پاسخ : نـویـد : در حد یه نیشخند ؟! شکلک

این نظر توسط Negin00 در تاریخ 1393/04/17 و 23:02 دقیقه ارسال شده است

منم فانتزیم اینه که فامیلی شوهرم امینی باشه اسم بچمو بذارم سیبزشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: این یکی قشنگ بود! شکلک

این نظر توسط دکتربانوریحانه در تاریخ 1393/04/17 و 17:53 دقیقه ارسال شده است

من اگه بچم سه قلو بود...
اسم اولی:پدر.
دومی:سگ.
سومی:آ
بعد صداشون میکردم پدرسگا پاشید بیاین ناهار کوفت کنین.
:
Dشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نوید :‌ موفق باشی ! شکلک شکلک
پاسخ : محمدرضا: وااااااااااااای! خیلی جالب بود! شکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/04/17 و 17:04 دقیقه ارسال شده است

اون قل اسم داره فاطمه خانوم
عرض کنم فاطمه فقط میادمیخونه میره کامنت نمیزاره.
پاسخ : نوید : بازدیدکننده نما شکلک
پاسخ : محمدرضا: من که ازش راضی نیستم! شکلک

این نظر توسط ShAgHaYeGh در تاریخ 1393/04/17 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخ
چ جالــبــ تا حالا این شکلی بهش نگاه نکرده بودم!
عجبــ خلاقیتیشکلک
پاسخ : نوید : ما اینیم دیگه ! کیه که قدر بدونه شکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/04/17 و 11:40 دقیقه ارسال شده است

بیچاره زن وبچت.
دوقلوبودن سعادت میخادفک کردی همینجورالکی بچت دوقلومیشه خب نه نمیشه یابایدخونواده زنت یاخونواده خودت دوقلوداشته باشن که بچت دوقلوبشه من خونواده بابام دوقلوداشتن که حالامن باافتخااااااااارزیاددوقلوشدمشکلک
پاسخ : نوید : چه افتخار بزرگی شکلک قل دیگه ت کو شکلک
پاسخ : محمدرضا: خبر ندارین که یکی از فامیلای ما دوتا دوقلو داره! ینی دو جفت!

این نظر توسط aysun در تاریخ 1393/04/17 و 9:59 دقیقه ارسال شده است

درگیریاااا!!!!!!شکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/17 و 2:56 دقیقه ارسال شده است

بعله من دقت نکردم ببخشیدشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : دفه آخرتــ باشه شکلک شکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/17 و 2:37 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
حالا کی گفته بچت دو قلو میشه؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : گفتم اگر شکلک شکلک شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 185
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 332
  • بازدید ماه : 1,493
  • بازدید سال : 9,451
  • بازدید کلی : 438,599