loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 90 سه شنبه 17 تیر 1393 نظرات (10)

[ کصافد ﻟﺠﻦ ] ﭼﯿﺴﺖ ؟!

.
.
.
.
.
.


ﺧﻮ ﻓـﺤﺸﻪ ﺩﯾﮕﻪ !! ﺍﻧﺘﻈﺎﺭ ﺩﺍﺷﺘﻰ ﺧﻮﺭﺍﮎ ﻓﺮﺍﻧﺴﻮﻯ ﯾﺎ ﺩﺳﺮ ﺍﯾﺘﺎﻟﯿﺎﯾﯽ ﭼﯿﺰﯼ ﺑﺎﺷﻪ ؟!


ﺩﺍﻏﻮﻧﯿﺎﺍﺍﺍ !! :))))

 

نایت اسکین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط Negin00 در تاریخ 1393/04/17 و 22:51 دقیقه ارسال شده است

خوب شد گفتی من نمیدونستم تو دیگه خعلی اطلاعاتت زیاده

این نظر توسط ShAgHaYeGh در تاریخ 1393/04/17 و 15:55 دقیقه ارسال شده است

من که فک کنم غذا باشه!
اینقد از این غذاها تو کره و چین پیدا میشه که دیگه اگه اینم باشه جای تعجب نیستشکلک

این نظر توسط aysun در تاریخ 1393/04/17 و 9:58 دقیقه ارسال شده است

داغون چیه بابا.الان 10صبه منو جرثقیلم نمیتونه تکون بده.اومدم ب حرفای شما میخندم خخخخشکلک

این نظر توسط عطیه در تاریخ 1393/04/17 و 5:51 دقیقه ارسال شده است

لجن هم یه نوع سبزی دریایه دیگه
خوب پس میتونه غذا باشهشکلک

این نظر توسط m@hdiye در تاریخ 1393/04/17 و 4:23 دقیقه ارسال شده است

سلاااااااااااااااام
وب جدید مبااااااااارک
شیرینیش کوووو؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ببینم رتبت چند میشه هااااااااااااااا تک رقمی نشی ایشالله هر چی نظر داشتی تو موقع کنکورهم این دنیا هم اون دنیا یقتو بگیره شکلک
من ثبت نام کردم زود تند سریع منو تایید کنشکلک
اون پست رمز داره هم رمزشو می خوامشکلکشکلک
بعدم وبت مثله قبلیه عالیههههههههههههههههه
موفق باشیشکلک
پاسخ : نوید : سلام خوش اومدی شکلک تاییدش کردم ! میام تو خصوصیت رمزو میدم . مرررررررسی

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/17 و 3:06 دقیقه ارسال شده است

عه تو نمیدونستی خو میگفتی بهت میگفتم.............................
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نوید : خدا خودش شفا بده ! شکلک

این نظر توسط انیتا در تاریخ 1393/04/17 و 2:51 دقیقه ارسال شده است

شما پیش همین بعد پای نتینشکلک
ما دخترا پیش هم باشیم نمیدونیم.... موبایل، کامپیوتر، تبلت........... چی هست اصلا
پاسخ : نـویـد : کنارمه ولی اون تو فاز خودشه من تو فاز خودم شکلک من تو سایتم اون تو اینستا شکلک

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/17 و 2:44 دقیقه ارسال شده است

تاااا اسم من میاااد تو کامنتااا گوشیم آژیرش بلندمیشه خخخخ

نمیزارم که حرفاتون غیبت حساب شه[من همچین آدم خوبیم]شکلک
پاسخ : نـویـد : چقد تو خوبی !! شکلک

این نظر توسط انیتا در تاریخ 1393/04/17 و 2:35 دقیقه ارسال شده است

جغد های اینجارو بشناس.... خخخخ
پاسخ : نـویـد : دوتاشون من و وحیــدیم !! کنارم نشسته تو اینستاگرامه شکلک
پاسخ : نـویـد : دوتاشون من و وحیــدیم !! کنارم نشسته تو اینستاگرامه شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/04/17 و 2:30 دقیقه ارسال شده است

ممکنه غذای چینی باشه!!!!
اطلاع داین که از این موردا تو بلاد چین زیاد یافت میشه!!!خخخخخخخشکلک
پاسخ : نـویـد : دیگه اینقدم ضایع نیس ! شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 31
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,157
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,304
  • بازدید ماه : 2,465
  • بازدید سال : 10,423
  • بازدید کلی : 439,571