loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
mohammadreza بازدید : 179 جمعه 20 تیر 1393 نظرات (26)
مطلب مورد نظر رمز دارد.
لطفا رمز عبور مربوط به مطلب را وارد کرده ، دکمه تایید را کلیک کنید.
[ رمز همون رمز همیشگی ، اگه نداری از من یا نـویـد بگیــر ]
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negin در تاریخ 1393/04/22 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

حالا فکرامو میکنم درمورد این بحرفم یا نعه بتون خبر میدمشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/22 و 1:13 دقیقه ارسال شده است

نوید بعله رو گفتشکلکشکلکشکلکشکلک
کاربران محترمه سایت همه کل دست سوت جیغ هورا........


بفرمائیددهنتونو شیرین کنیدشکلکشکلکشکلکشکلک
نوید آدرسارو بگیر که دعوتشون کنیمشکلکشکلکشکلکشکلک
یه پست به مناسبت پیوند آسمونیمون بذارشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: آسمونی؟! منظورت زیرزمینه؟! شکلک
پاسخ : نـویـد : خدایا نیگا با کیا شدیــم 75 میلیون شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/21 و 12:39 دقیقه ارسال شده است

اخ اخ اخ یه حالی میده که نگوووووووووووووو شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک

این نظر توسط aysun در تاریخ 1393/04/21 و 12:21 دقیقه ارسال شده است

شما دوتا فک کنم باهم امتحان کردین ک اینقد مطمئنید هااا؟؟؟شکلک
پاسخ : نـویـد : بی تربیت کصافد شکلک
پاسخ : محمدرضا: منکه نه! ولی به تو پیشنهاد میکنم!

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/21 و 3:35 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخخخخخخ
احتمال 100 درصد رو میدم که عزیز رو برای این نگفتم
ولی تو پسر خوبی هستی فحش نمیدی عزیزم ( اگر هم بدی دارم برات)شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
خخخخخخخخخخخ
پاسخ : نـویـد : من یا محمدرضا ؟!
پاسخ : محمدرضا: اولاً با منه بابا! چه به خودش هم میگیره!
دوماً هرچقدم که داشته باشی؛ به من نمیرسه! بعله! شکلک

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/04/21 و 2:44 دقیقه ارسال شده است

مخلص شومام هستیم آجی پریا
ولی خب راستش اگه بگم منظوری نداشتم که ممنکنه باورشون نشه
شکلکشکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/21 و 1:41 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخ
تو خودتم قاطی داری عزیزشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: یه عزیز گفتی که فحشت ندم! نه؟! شکلک
پاسخ : نـویـد : شک نکن همینه ! شکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/21 و 1:26 دقیقه ارسال شده است

ممدی من با نوید بودم نه توشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: انقد نظرات زیاده که آدم قاطی میکنه!
پاسخ : نـویـد : نظر من و محمدرضا فرقی نمیکنه شکلک شکلک

این نظر توسط Negin00 در تاریخ 1393/04/21 و 1:23 دقیقه ارسال شده است

همتون از دم منحرفیدشکلک
پاسخ : نـویـد : فقط تو خوبی ! شکلک

این نظر توسط ShAgHaYeGh در تاریخ 1393/04/21 و 0:52 دقیقه ارسال شده است

منم زیرش راضـــی میخوابم و بلنـــد میشـــم
اصن عجب چیزیه پتوی گلبافت
به همتون توصـــیه میکنمشکلک
پاسخ : محمدرضا: کسی به توصیه ی تو نیازی نداره!
پاسخ : نـویـد : شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 731
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 878
  • بازدید ماه : 2,039
  • بازدید سال : 9,997
  • بازدید کلی : 439,145