loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
mohammadreza بازدید : 112 چهارشنبه 11 تیر 1393 نظرات (18)

من از الآن استرس گرفتم!

 

اگه برم بهشت؛ همه غریبن...

 

لامصبا یه ذره ثواب کنین...

 

 

نایت اسکین

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نگین در تاریخ 1393/04/14 و 22:55 دقیقه ارسال شده است

اصلنم منظورم اینه که قاطی میکنم اصن اصن اصن الا یه چیزی میگما محمد رضا: من دیگه اسمم نگین00 هستشS

این نظر توسط نگین در تاریخ 1393/04/13 و 10:48 دقیقه ارسال شده است

اینجا چند تا نگین هست؟شکلک من بدم میاد با کسی هم اسم باشم اهشکلک
پاسخ : محمدرضا: این دخترا کین دیگه؟! توو اسم هم میخواد تک باشه! قبلنا فقط لباس بودا!
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط negin در تاریخ 1393/04/13 و 5:11 دقیقه ارسال شده است

راسی از طبقه ی هفتم بم گفتم ک ب شمام بیام بگم پول شارژماهینانه و اجاره خونه رو ببرین بدین صاب خونه
الکیم قپی نیاینشکلک))))
پاسخ : محمدرضا: برو بگو طبقه هفتمیه بیاد ببینم چی میگه! اجارشو که بردیم بالا میفهمه!
پاسخ : نـویـد : بیا ! دیدی محمد رضا ؟! صدبار گفتم به این طبقه هفتمیا رو نده ، همین میشه دیگه ! شکلک

این نظر توسط looti در تاریخ 1393/04/12 و 10:45 دقیقه ارسال شده است

شما نوید رفتین جهنم بی زحمت برای منم جا بگیرید
تچکر
پاسخ : نـویـد : نهـ منو محمدرضا همه جا با همیــــم ... شکلک محمدرضام که بهشتی !
پاسخ : محمدرضا: ما چاکریم داش نوید شکلک

این نظر توسط نگین در تاریخ 1393/04/12 و 5:35 دقیقه ارسال شده است

کدوم طبقشی شما؟؟؟
اوخه من طبقه پنجمش ی واحد دارم خاسم ببینم همسایه ام یا ن خخخ
پاسخ : نـویـد : ای بابا یادم رفت !! محمد رضا طبقه چندم بودیم ؟! شکلک
پاسخ : محمدرضا: ما صابخونه ایم بابا! شکلک

مستأجرا تا دو روز دیگه تخلیه کنن! شکلک

این نظر توسط NaZaNin در تاریخ 1393/04/12 و 2:33 دقیقه ارسال شده است

شکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک

این نظر توسط NaZaNin در تاریخ 1393/04/12 و 2:17 دقیقه ارسال شده است

ای جان
خیلی هم حرف گوش کنیشکلک
پاسخ : محمدرضا: بعــــــــــــــــــــله! شکلک

این نظر توسط NaZaNin در تاریخ 1393/04/12 و 2:06 دقیقه ارسال شده است

میگم تووووووووووووووووووووووووو
بگووووووووووووووو خب



باووووووووووووو تو خیلی منحرفیشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: آره بابا. من منحرفم شکلک
پاسخ : نـویـد : منم نویـدم خوشبختم !!

این نظر توسط NaZaNin در تاریخ 1393/04/12 و 1:55 دقیقه ارسال شده است

تو بیشترشکلک
پاسخ : محمدرضا: خودت بیشتر شکلک
پاسخ : نـویـد : دوتاتون بیشتر خخخخ

این نظر توسط NaZaNin در تاریخ 1393/04/12 و 1:43 دقیقه ارسال شده است

تو خیلی منحرفیااااااااااااااااااااااااا
تو ک پاک بودی باباشکلک
پاسخ : محمدرضا: مگه من چی گفتم؟! تو منحرفی شکلک
پاسخ : نـویـد : محمد رضا ؟! منحرف ؟! میدونی همین حرفت کفاره جمع داره ؟؟!! شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 61
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 208
  • بازدید ماه : 1,369
  • بازدید سال : 9,327
  • بازدید کلی : 438,475