loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط در تاریخ 1393/05/05 و 20:29 دقیقه ارسال شده است

فاطمه جون!
دقت نمیکنی ب قیدا هااااااا
من گفتم بیشتر دخترا نگفتم ک همشون
من خودمم سال ب سال هم آرایش نمیکنم فوقش ی وختایی یه ژر لب

این نظر توسط rOzhan در تاریخ 1393/05/05 و 18:52 دقیقه ارسال شده است

نوید به قرآن دستم بهت برسه خفت میکنم .. تیکه تیکت میکنم !! خدارو شکر دخترم وگرنععع فاطمه منو ____ میداد والاااا ... بعععععله فاطمه خانوم حق با شماست استثنام وجود داره اصن من غلط کردم ___ خوردم اوکیه ؟؟؟ خووووووبه ؟؟؟ سپاس گرازم شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : یکی منــ و از رو زمین جمع کنه شکلک شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/05 و 13:39 دقیقه ارسال شده است

فرخنده جووون ازشمابعیداینطورحرف زدنشکلکشکلک

واقعـــــــــــــــــــاکه آبروی هرچی دختره که بردی!!!!شکلک

پس لازم شدعکسم روبذارم ولی حیف حوصله ندارم اینجاجنازه جمع کنمشکلک

اتفاقایکی ازهمین پسرا گفته همه دختراخوشگلن

تابه حال دخترزشت ندیدهشکلکشکلکشکلک

اون دخترایی که باآرایش خوشگلن جزاسثناهاهستن

90درصددخترابدون آرایش خوشگلن

احتمالااونایی که فرخنده میگه جزاون 10درصدهستن

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/05 و 13:25 دقیقه ارسال شده است

خانومrOzhan

من تااین سن تاحالایکبارهم آرایش نکردم

آقانویدهمونطورکه توهمچی استثناوجودداره

توی دختراهم همینطور

شمااین ی مورد روجزاستثناهاحساب کن

واقعاکه rOzhanحیف که دختری وگرنه...
پاسخ : نوید : میدونم ! فک کنم کامنت فرخنده خانومو نخوندی ! شکلک

این نظر توسط rOzhan در تاریخ 1393/05/05 و 12:32 دقیقه ارسال شده است

درسته که دخترا خوشگلن ذاتی ... ولی خداییش کدومتون بدون آرایش جرئت میکنه بره بیرون ؟؟؟ من خودم جرئت نمیکنم , نمیگمم که همه مث منن نه عجیجم دیدم که میگم بععععععععععععععععله شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نوید :‌ حالا دیدین ؟! تازه مورد داشتیم داداششه به خواهرش گفته : تو توی خونه هم آرایش کن اصن مشکلی نداره خخخخخ شکلک شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/05 و 8:06 دقیقه ارسال شده است

الکی جو ندین فاطمه ها!
بیشتر دخترا قیافه ندارن
بخدا دختر دیدم با آرایش هلو
عروسک
خواستنی
بی ارایش اشتها کور کن
کی گفته پسرا همشون زشتن؟؟؟؟؟؟؟؟
اتفاقا پسر هس خوشگل تر ا دخترا
پاسخ : نوید : بعععععععععله شکلک شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/05 و 0:58 دقیقه ارسال شده است

فاطمه جووونم بزن قدششکلک

آقانویدبایدبگم مادخترامادرزادی خوشگلیم

بالوازم آرایش خوشگلیمون چن برارمیشه

ولی خب اگرم روزی تحریم بشه چیزی ازخوشگلی ماکم نمیشهشکلکشکلکشکلکشکلک


این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/05/05 و 0:55 دقیقه ارسال شده است

مگه ما الان داریم به شما میخندیم ؟؟
خنده شما فقط واسه 2 روزه بعد قیافمون مثله ماله شما عادی میشهشکلکشکلک
البته خیلی سریع ترچون دخترا ذاتا خوشگلنشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/05/05 و 0:37 دقیقه ارسال شده است


نوید جملت درسته هاااااا ولی...
اورانگوتان تر از شما که نمیشیمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
عکسم کاملا درستهشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نوید :‌ دو روز دیگه که لوازم آرایشی رو تحریم کردن آی میشینم بهتون میخندم شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/05/04 و 22:22 دقیقه ارسال شده است

بععععله که جمله فاطمه جووون درسته!!!
شما پسرا کلن زشتین!!به خودتون نرسین یه چیز داغونی میشین!!!بعععله!!خخخخخخخخخخشکلک
پاسخ : نوید : د اگه لوازم آرایشی تحریم شه که نصفتون اورانگوتان میشین شکلک شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 563
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 710
  • بازدید ماه : 1,871
  • بازدید سال : 9,829
  • بازدید کلی : 438,977