loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 174 دوشنبه 06 مرداد 1393 نظرات (15)

امروز یه طرف گوشیم باد کرده بود بردمش تعمیرگاه گوشی


یارو میگه مــُبارکــ باشه !! میگم : چرا ؟! :O

 

بفرما ادامه مطلب ...

 

نایت اسکین

این پست فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده است.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aysun در تاریخ 1393/05/08 و 11:24 دقیقه ارسال شده است

با همتونم بابا اسم من آیسونه کم بحث کنین نوید توام مث عادم بگو ببینم الان منو چی صدا میزنی شکلک جدی جدی ب نظرتون اسمشو چی بزاریم؟؟؟ ب نظرتون آرتان یا آدرین خوبن؟؟؟؟شکلک
پاسخ : نـویـد : من آیسان صدا میکنم ! چی ؟؟؟؟ آرتان ؟؟؟؟؟!!!!

پسر باس اسمش " جــعــفــر " باشه شکلک
پاسخ : محمدرضا: فقط مش هاشم! شکلک

این نظر توسط rOzhan در تاریخ 1393/05/07 و 23:28 دقیقه ارسال شده است

نــــــــــــــوید جان شما گفتی آیسون بعد الان میگی اسمش آیسون من دوس دارم بگم آیسانشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: زیاد به خودت فشار نیار!
پاسخ : نـویـد : خب بگووووو ! کسی جلوتــ و نگرفته که شکلک

این نظر توسط rOzhan در تاریخ 1393/05/07 و 13:06 دقیقه ارسال شده است

نوید , اسمش آیسان یا آیسون ؟؟؟ شکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : آیسون ــه ولی من دوس دارم آیسان بخونم شکلک

این نظر توسط aysun در تاریخ 1393/05/07 و 11:29 دقیقه ارسال شده است

من خودم قراره داداشم ب دنیا بیاد بعد 15 سال خخخخخخ ب نظرتون اسمشو چی بزارم ک ب اسم خودم یکم بیاد؟؟؟؟شکلک
پاسخ : نـویـد : اسمــ و مامان بابات انتخاب میکنن شکلک خودتــ آیسونی فک کنم داداشت آیماه شه شکلک شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/07 و 2:03 دقیقه ارسال شده است

کوفد :ا

بی شعورشکلک
پاسخ : نوید : شکلک

این نظر توسط maryam در تاریخ 1393/05/07 و 1:46 دقیقه ارسال شده است


navid ast digar gahy mikhahad ba pou................شکلکشکلکشکلک
mobarakeشکلک
پاسخ : نوید :‌ ممنون شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/07 و 1:30 دقیقه ارسال شده است

من گوشیم همش موقع خواب کنارمـ ه ولی اتفاق خاصی نمیوفتـــ هشکلکشکلک
ترجیح میدم نیفتــــــ ه شکلک
پاسخ : نوید :‌ آخه تو مگه چی داری که اتفاقی بیفته ؟ شکلک نوچ نوچ نوچ شکلک
پاسخ : محمدرضا: نوید بیتربیت! شکلک

این نظر توسط mahdiye در تاریخ 1393/05/07 و 0:53 دقیقه ارسال شده است

من گفتم الان میگی گوشیم حامله اسشکلکشکلکشکلک
شکلکشکلک
نوید تو 4 ماهگی هم معلوم میشه دختره یا پسرشکلکشکلک
پاسخ : نوید :‌ مرسی از اطلاع رسانی شکلک

این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/05/07 و 0:32 دقیقه ارسال شده است

ای جانمـ بابا شدی نویدااااااااااشکلک
حالا چرا با پو؟عادمـ قحط بودشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
دخدره یا پسر؟اسمشو چی میزاری؟شکلک

محمدرضا بپا عقب نمونیشکلک
پاسخ : نوید :‌ بچه ها یه نصیحت ! همیشه موقع خواب گوشیتونو بزارین کنارتون شکلک
پاسخ : محمدرضا: توو این زمینه عقب بمونم بهتره! شکلک

این نظر توسط aysun در تاریخ 1393/05/06 و 19:51 دقیقه ارسال شده است

واقعا ک نوید آخه دختر قحط بود با پو چیز کردی؟؟؟؟شکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 377
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 524
  • بازدید ماه : 1,685
  • بازدید سال : 9,643
  • بازدید کلی : 438,791