loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
mohammadreza بازدید : 65 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (10)

تنهایی یعنی:

 

تو کافه تک و تنها نشسته باشی و دختری زیبا بیاید و بپرسد : تنهایی ؟

 

در جواب بگویی : آری !

 

صندلی را عقب بکشد و بگوید : پس من صندلی را می برم !!

  

چیه ؟! نکنه انتظار داری بیاد بشینه ؟!

  

والاّ حیا هم خوب چیزیه ... :)))

 

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط عطیه در تاریخ 1393/04/13 و 2:58 دقیقه ارسال شده است

جانِ من یه دختر گوشگل بجز این چ سوالی از تو میتونه بپرسه؟؟شکلک
پاسخ : محمدرضا: من منتظر بودم بیاد بشینه دو کلوم اختلاط کنیم شکلک
پاسخ : نـویـد : محمدرضا خودتو نگه دااااار شکلک
پاسخ : محمدرضا: تو باید منو نگه داری! شکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/12 و 19:48 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخخخ ضدحاله اونم بدجووووووووووووووووورشکلکشکلک

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/12 و 17:52 دقیقه ارسال شده است

با کوشی کامنت میدم واسه همون غلط املایی دارم وگرنه عمرا بتونی اشتباهی پیدا کنی بین نوشته هااامشکلک
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/04/12 و 16:56 دقیقه ارسال شده است

چون شماگفتید چـــــــــــــــــشم دیگه اونجانمیرمشکلک
پاسخ : نـویـد : چقد حرف گوش کنی !! خوشبحالت شوهرت شکلک
پاسخ : محمدرضا: خوشبحالت شوهرت ینی چی الآن؟ یه نگا بگن جواب غلط به مردم نداده باشی! شکلک

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/12 و 16:49 دقیقه ارسال شده است

از خداتم باشه_نه اصلا تو میدونی قهوه رو باکدحوم ق مینویسن؟؟
پاسخ : قهوه رو میدونم ولی فک کنم " کدوم " درسته نه ؟! خخخخخ هار هار هار شکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/04/12 و 14:54 دقیقه ارسال شده است

آقـــــــــــــامحمــــــدشماوب خودتون {فان دونی}هم سرمیزنید؟؟؟؟

آخه من واستون اونجاکامنت گذاشتمشکلک
پاسخ : نوید : ممنون میشم اگه فقط اینجا بیاین . با محمد رضا صحبت میکنم اونو تعطیل کنه . تنها وب من و محمدرضا همینجاس
پاسخ : محمدرضا: راستش نوید راست میگه ولی بعضی وقتا اونجا پستای +18 بزرگسال میذارم.

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/12 و 14:45 دقیقه ارسال شده است

خخخ جســـارتا اون یاروووویی که تنها نشسته بوده نویـــد که نبوده نه ؟؟؟شکلک
پاسخ : نوید : 100٪ من نبودم چون من کافه نمیرم خخخخ البته اگه جای دیگه بود امکانش وجود داشت ! شکلک
پاسخ : محمدرضا: نه! خیالت راحت. نویدو کافه را نمیدن شکلک

این نظر توسط مائده مریم در تاریخ 1393/04/12 و 14:30 دقیقه ارسال شده است

احیانا اون دختره من نبودم؟؟شکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: نه اصلن! شکلک

این نظر توسط زهرا در تاریخ 1393/04/12 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

اگه بیادبشینه که شماپامیشی میری غیرازاینه؟؟شکلک
پاسخ : محمدرضا: خدا شاهده عین حقیقته! یه دقیقم واینمیستم شکلک
پاسخ : نـویـد : اینــ و خدایی راس میگه ! منم همینجوریــ م شکلک

این نظر توسط nafas در تاریخ 1393/04/12 و 13:18 دقیقه ارسال شده است

یعنی آخر ضدحاله بخداشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک
پاسخ : نـویـد : منم یدونه شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 843
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 990
  • بازدید ماه : 2,151
  • بازدید سال : 10,109
  • بازدید کلی : 439,257