loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 132 پنجشنبه 12 تیر 1393 نظرات (14)

 

ديدى يارو مثلا عاشق يه عكاس ميشه هر روز به هر بهونه اى ميره پيشش عكس ميگيره ؟!


ما يه فامیل داشتيم عاشق يه دختر آمپول زن شده بود ...

 

ادامه قصه خیلی دردناکه دیگه نمیتونم ادامه بدم :D

 

نایت اسکین

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط aysun در تاریخ 1393/04/15 و 17:25 دقیقه ارسال شده است

من مث سگ از آمپول میترسم وااایشکلک

این نظر توسط فرشته در تاریخ 1393/04/13 و 13:31 دقیقه ارسال شده است

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای امپولشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: شل بگیر؛ درد نداره! شکلک
پاسخ : نـویـد : خدایا خودتــ ببیناااا !!

این نظر توسط نگین در تاریخ 1393/04/13 و 10:39 دقیقه ارسال شده است

اخی الهیشکلک
پاسخ : محمدرضا: یارو نصف شده؛ این میگه آخی!
پاسخ : نـویـد : کاش نصفـ شـُده بود !

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/13 و 3:29 دقیقه ارسال شده است

بابا اون یه جورایی از یه جااای دیگه سوراخ سوراخ بوده بعد باآمپول هایی که روزبه روز میزده داشته طبیعی میکرده خوووشکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط HaSti در تاریخ 1393/04/13 و 3:11 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : اوهوم

این نظر توسط ✿ فائــــــــزه ✿ در تاریخ 1393/04/13 و 0:35 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلک امپووووووووووول؟؟؟؟؟؟؟

هههه بنده خدا پس سوراخ سوراخ شده شکلک
پاسخ : محمدرضا: تا جایی که خبر رسیده؛ این فرد بادش خالی شده شکلک
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط امیر در تاریخ 1393/04/12 و 22:28 دقیقه ارسال شده است

سلام داش نوید.
میدونستم که قبول نمیکنید. چون خودمم تا حالا جای شما بودم.
این وب رو برای شما راه انداختم بودم. یه نگاهی بندازید.
شاید نظرتون در مورد من تغییر کرد. (از اونایی نیستم که مطلب بی مزه بزارم)
حالا هر جور ندای درون شما میگه.
طراح وبم و با فتوشاپ هم یاد دارم کار کنم، ترول هم میسازم، به وردپرس هم مسلطم و کلا هر کاری بخوای.
اگه قبول نکردی ایشاالله مث دو تا رفیق کنار هم رقابت میکنیم شکلک
نظرت رو بیا تو وبم بگو شکلک
پاسخ : محمدرضا: راستش من به نوید کار ندارم ولی بعضی از مطالبت قدیمیه.
پاسخ : نـویـد : سلام داداش امیر ، آقا امیر تو این وب فقط من و دوستم محمد رضا پست میزاریم ، همین ! شاید بعدا یکاری کنم که اونایی که عضو سایت هستن هم پست بزارن ولی الان فقط و فقط من و محمد رضا شکلک

این نظر توسط looti در تاریخ 1393/04/12 و 20:25 دقیقه ارسال شده است

وای..الهی بمیرمشکلکشکلک
بنده خدااااا
پاسخ : محمدرضا: در تأیید حرفت باید عرض کنم: انشاالله
پاسخ : نـویـد : محمدرضا جمله ی " ان شاء الله " رو چسبیده به هم ننویس یه معنی دیگه میده
پاسخ : محمدرضا: من از شما عذر میخوام آقا نوید!

این نظر توسط ♡ℳāŞⅉℋ ✞ در تاریخ 1393/04/12 و 19:58 دقیقه ارسال شده است

سلومم...اغا وبت خعلی توپه
ادمین...کد لایک و دیس لایک تو وبت داشتی.کوش؟؟ کجای وبتهشکلک
پاسخ : نـویـد : مال وبــ قبلی بود !

این نظر توسط NaZaNin در تاریخ 1393/04/12 و 18:55 دقیقه ارسال شده است

وووویی
امپوووولشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: فقط باید شل بگیری! شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 601
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 748
  • بازدید ماه : 1,909
  • بازدید سال : 9,867
  • بازدید کلی : 439,015