loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 231 شنبه 14 تیر 1393 نظرات (17)

ميدونين ﭼﺮﺍ ﺍﺳﻢ ﻫﻤﻪ ﺧﻤﯿﺮ ﺩﻧﺪﻭﻧﺎ ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﺲ ؟!


ﻣﺜﻼ : ﻧﺴﯿﻢ ، ﺷﺒﻨﻢ ، ﭘﻮﻧﻪ ...

 

بفرما ادامه مطلب ...

 

نایت اسکین

این پست فقط برای اعضای سایت قابل مشاهده است.
براي نمايش ادامه اين مطلب بايد عضو شويد !
نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد
اگر قبلا ثبت نام کرديد ميتوانيد از فرم زير وارد شويد و مطلب رو مشاهده نماييد !
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/14 و 18:48 دقیقه ارسال شده است

خدا بگم چیکارت کنه محمدرضا
نه واقعا افرین تو بیشتر از نوید ضدحال میزنیشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: خودتی! شکلک
پاسخ : نوید : فحش داد ؟!!! شکلک

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/14 و 18:11 دقیقه ارسال شده است

آره محمدرضا جووون نوید میترسه خخخ

تو وبم گذاشتم !!!

همینجام از همین تریبون اعلام میکنم که تادنیا دنیاست وحید با محمدرضاست خخخ

نوید جاااان پسر عمه ی عزیز بسوز شکلک

فقط هواتو داشته باش اگه زیاد سوخت خبرم کن که پودر تالک برات بیارمشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نوید : نیگا تو رو خدا !! مثلا وحید پسردایی و پسر عمه منه !! خخخخ شکلک
پاسخ : محمدرضا: چاکریم آغ وحید!

این نظر توسط fatima در تاریخ 1393/04/14 و 15:53 دقیقه ارسال شده است

حتما"شکلک
نوید نعناییشکلکشکلک یا محمد نعنایی
پاسخ : نوید : شکلک

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/14 و 14:41 دقیقه ارسال شده است

گفتم که یه پست نظرسنجی ای ساختم مربوط به تو و محمــــدرضاست خخخ

پاسخ : نـویـد : نه پسردایی ببخشیـــد شکلک فقط من و محمدرضا
پاسخ : محمدرضا: چیه؟ ترسیدی ببازی؟ وحید بده خودم بذارم!
پاسخ : نوید : خوشم میاد کاملا پشت همیم !! شکلک

این نظر توسط aysun در تاریخ 1393/04/14 و 14:31 دقیقه ارسال شده است

ولی انصافا شما دو تا زوج خوبی میشین ایشالله خوشبخت شینشکلک
پاسخ : نـویـد : کی و کی ؟! شکلک
پاسخ : محمدرضا: E و E ! شکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/14 و 14:19 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخخخخخخ این یکی خعلی با حال بودشکلک
بعله دخترا گلن ماهن عزیزن هرکاری کنی بلاخره بازم به دل ادم میشنن
پاسخ : نـویـد : بعععععله !
پاسخ : محمدرضا: دخترا به خیلی جاها میشینن! تو که نباید بیای بگی! شکلک
پاسخ : نوید : شکلک

این نظر توسط Sir Vahid در تاریخ 1393/04/14 و 14:00 دقیقه ارسال شده است

خب نویــــد چیکاااار کنم من الآن ؟؟؟:|

میزاری یـــا نه !؟!؟:|
پاسخ : نـویـد : چیوووو پسر دایی ؟! شکلک
پاسخ : محمدرضا: تو فقط بذار! نمیذاری؛ من بذارم! شکلک
پاسخ : نوید : خدایااااااااااااا از دست محمدرضا شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/04/14 و 13:42 دقیقه ارسال شده است

حسسسسسسوووووودخخخخخخ
پاسخ : نـویـد : شکلک
پاسخ : محمدرضا: ها بابا من حسودم!

این نظر توسط فاطمه76 در تاریخ 1393/04/14 و 13:26 دقیقه ارسال شده است

کلاغاااااااااااشکلک
پاسخ : محمدرضا: دهن کلاغا سرویس!

این نظر توسط nafas در تاریخ 1393/04/14 و 13:22 دقیقه ارسال شده است

محمد رضا من باتو حرفی ندارم.شکلک
پاسخ : محمدرضا:
بیا سکوتو بشکن/ به خاطر دل من
بیا یه چیزی بگو/ بیا یه حرفی بزن

ترانه سکوتو بشکن از خودم! شکلک
پاسخ : نـویـد : این آهنگ مال کی بود محمدرضا ؟! خخخخ شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 1,006
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,153
  • بازدید ماه : 2,314
  • بازدید سال : 10,272
  • بازدید کلی : 439,420