loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
نـویـد بازدید : 270 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (24)

وای چه شبــ خاطره انگیـزی بود ...

 

پدیده بـا یه بازی فوق العـاده راه آهن رو بر صفـر برد و کــُلی تو ورزشگـاه کیـف کـردیم :) 

 

تازه یه سوپـرایـز داشتیم ! بعد از بازی حـامد زمانی اومد وسط زمین و زنـده خونـد !

 

این عکس وسط بازی ، گوشی و خطِ مـُحمدرضاس :

 

 

 

فیلم زیاد گرفتم که چندتاشو واستون گلچین کردم ! حالا بریم سراغ فیلم ها :

 

1- من و محمدرضا ورزشگاه ثامن 


 

 

2- روپایی زدن همون پیرمرد معروفی که تو برنامه 90 هم همیشه نشونش میده !

 

 

 

3- لحظه گل عنایتی و خوشحالی هواداران

 

 

 

4- اجرای زنده حامد زمانی وسط زمین

 

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط looti در تاریخ 1393/06/13 و 11:06 دقیقه ارسال شده است

نوید مطمعنی این صدای خودته؟؟؟؟؟؟؟!!! جلل خالقبهت نمیخوره صدات انقدر پیر باشه
بهت میخوره قبلنا صدات قشنگ تر بوده بااشهشکلک
پاسخ : نـویـد : پیـــر شدم رفـــت شکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1393/06/10 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

چراوالیبال رام نمیدن؟من والیبال دوس دارم البته بازیکناشوشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط شادی در تاریخ 1393/06/10 و 13:41 دقیقه ارسال شده است

چراوالیبال رام نمیدن؟من والیبال دوس دارم البته بازیکناشوشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : دلتــ بسووووووووزه شکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/06/09 و 22:42 دقیقه ارسال شده است

واقعا خاک تو سرشون کنم
ایرانه دیگه توش
دختر بودن ینی بدبخت بودن شکلک((

این نظر توسط فاطمه در تاریخ 1393/06/09 و 20:38 دقیقه ارسال شده است

خوش به حالتون!!
اگه اجازه میدادن دخدرام برن من ورزشگاهو میترکوندم!!
ایشا... همیشه خوش باشین!!
دیدم وحید عکس گذاشته ها نیدونسم باشماهاس!!!خخخخشکلک

این نظر توسط سبا در تاریخ 1393/06/09 و 18:08 دقیقه ارسال شده است

درسته پدیده مال مشهده ولی استقلال یه چیز دیگست

این نظر توسط شادی در تاریخ 1393/06/09 و 17:32 دقیقه ارسال شده است

میخوام چیکارفوتبالوخیلی خوشم میادمثلا؟شکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نوید : خو والیبالم که راهت نمیدن شکلک

این نظر توسط *:ParNiAn در تاریخ 1393/06/09 و 13:36 دقیقه ارسال شده است

الهی کوفتتون بشه ای همه ی کسایی که دارین میرین استادیوم
الهی حناق بشه گیر کنه تو گلوتون
شما پسرا دارین حق مارو میخورین
همش تقصیر بی جنبه بازی های پسراس وگرنه الان دخترا هم میتونستن برن استادیومشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : خودتون از صدتا پسر بی جنبه ترین شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/06/09 و 12:04 دقیقه ارسال شده است

دیدی خودت نمیخوای تایید کنی
اوندفه هم همه ی نظرای قبلوبعدمنوتاییدکرده بودی و پستم گذاشته بودیو رفته بودی ولی نظرمنوتایید نکرده بودی
انقدبهونه نیارودروغ نگو
توصیه میکنم ب چش پزشک مراجعه کن
پاسخ : نوید : دیوونه میکنی آدموووووو !

این نظر توسط athena در تاریخ 1393/06/09 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

خیلی صدات مردونستا به سنت نمیخوره
پاسخ : نـویـد : شکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 619
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 766
  • بازدید ماه : 1,927
  • بازدید سال : 9,885
  • بازدید کلی : 439,033