loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
mohammadreza بازدید : 65 دوشنبه 24 شهریور 1393 نظرات (5)
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط ♥♥♥سرباز وظیفــــــــــــ☺☻ــــه♥♥♥ در تاریخ 1393/06/25 و 15:57 دقیقه ارسال شده است

من که رفیقی ندارم که بهم بگه بیا شب بریم بیرون یا بدوییم
بعدشم من روزنامه ورزشی نخونده نفسم میگیره خخخخخشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط isolate در تاریخ 1393/06/25 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

خدایی منم اینجورم شکلک

این نظر توسط fatemeh f6 در تاریخ 1393/06/25 و 9:26 دقیقه ارسال شده است

حالا بنظرتون چ خاکی تو سرم کنم؟؟شکلک

راسی ب بارون نگید اومدم اینجا عضویت هااااااااااا
میخوام ذووووووووووووووووق مرگش کنم توروخدا بهش نگیدشکلکشکلکشکلک

مرسی اگ راهنماییم کنیدشکلک
پاسخ : محمدرضا: باشه نمیگیم البته اگه خودش نبینه.
کامنت قبلی رو بخون توضیح دادم.

این نظر توسط عشق بیشعور بارون در تاریخ 1393/06/25 و 9:23 دقیقه ارسال شده است

سلام من فاطمه هستم عشق بیشعور بارون همون نیو فولدر خودتونشکلک
من امروز هرچقدرررر خواستم تو سایتتون عضو شم نشدشکلک
هی میگه نام کاربری رو اشتباه وارد کردیشکلک
درضمن ایمیل هم ندارم ینی داشتم رمزشو یادم رفته واس همین ایمیل ندارم فعلاشکلک
پاسخ : محمدرضا: اولاً نام کاربری باید لاتین باشه و قبلاً توسط کسی ثبت نشده باشه؛ دوماً ایمیل رو الکی بزن ما خودمون تأییدت میکنیم. امیدوارم مشکل دیگه ای نباشه.
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط فاطمه76 در تاریخ 1393/06/25 و 0:00 دقیقه ارسال شده است

خخخ احتمال نویدبوده که بهت گفته بیابریمشکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 21
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 498
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 645
  • بازدید ماه : 1,806
  • بازدید سال : 9,764
  • بازدید کلی : 438,912