loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/24 و 19:21 دقیقه ارسال شده است

بخشیییییییییییییییدمت ابجیشکلک
الهی قربونت برمشکلک

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/04/24 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

پریا جان فدات شم عزیز دلم :

من از همین جا اعلام میکنم غلط کردم !
معذرت میخوام !
اصن من لال میشم !
چیزی هم نمیگم دیگه ... !
معذرررررررررررررررررررررررررررررت
غلللللللللللللط کردمممممم
ببخششششششششیییید

( آرژانتین می مردی یه گل بزنی ؟؟؟ )
شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : غلط کرد ببخشش شکلک

این نظر توسط Negin00 در تاریخ 1393/04/24 و 0:48 دقیقه ارسال شده است

عاقا چیکار فائزه دارین عزیزم هرکاری دوس داری بکنشکلکشکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/23 و 22:27 دقیقه ارسال شده است

دیگه دوستتون ندارمشکلک
یک سوال پرسیدم از همتون دوتا خوردم
واقعا کهشکلکشکلکشکلکشکلک
اینجا شکلک گریه نداره وگرنه گریه میکردمشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : اعضای سایت رو نمیدونم ولی اینجا من و محمدرضا فقط شوخی میکنیم و اصلا قصد ناراحت کردن کسی رو نداریم شکلک
پاسخ : محمدرضا: خیلی راسته!

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/23 و 22:21 دقیقه ارسال شده است

faez خانوم میدونم که منظورت منم ولی بخدا پشت سر تو حرفی نزدمشکلکشکلکشکلک
ندا هم میخواست تلافی چیزی رو در بیارهشکلک
گفتم که حرفاشو زیاد جدی نگیریدشکلک

این نظر توسط pariya در تاریخ 1393/04/23 و 21:32 دقیقه ارسال شده است

ندا جان عزیزم
من کی تو خصوصی مخ تو رو خوردم هی چیز نمیگم بد تر میکنی دوروزه اومدی خیلی پررو شدی ها هی دهن منو باز میکنی بیا خصوصی تا حالیت کنم...
تازه تو کامنت های قبلی هم از faezخانوم معذرت خواهی کردم بخدا منظوری نداشتم فقط برام سوال بود
محمدرضا تو حرفای اینو جدی نگیر
پاسخ : نـویـد : شکلک
پاسخ : محمدرضا: بچه ها باهم دوست باشین! شکلک

این نظر توسط maryam در تاریخ 1393/04/23 و 18:09 دقیقه ارسال شده است

dagigan moafegam
شکلک

این نظر توسط faezeh در تاریخ 1393/04/23 و 17:47 دقیقه ارسال شده است

ای با با فائزه راست میگه اسم سایتتون رو بزلرید فائزستان شکلک

این نظر توسط ღFaezღ در تاریخ 1393/04/23 و 17:01 دقیقه ارسال شده است

ماشالاااااااااااااااااااااا....
خدابده برکت.ایتهمه فائززززززززززززهشکلک
ممدی؟نوید؟
کاش اسم سایتتونوبزارین فائزستانشکلک
خخخخخخخخخخخ......
----------
درضمن بکس،اونایی ک غیبت منو میکنین ب هیج وجه حلالتون نمیکنمممم!!!شکلک
پاسخ : محمدرضا: ولی بجاش من میکنم! شکلک
پاسخ : نـویـد : شکلک

این نظر توسط (✿◕ ‿ ◕) NEDA در تاریخ 1393/04/23 و 16:47 دقیقه ارسال شده است

آره بابا خودمون تیممون باخته بود داغون بودیم اینم هی پیام میداد !!!
تو رو خدا به نوید بگو دیگه از طرف کسی ننویسه اونوقت من بیچاره باید تحمل کنم ...

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : محمدرضا: شکلک باشه!


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 183
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 330
  • بازدید ماه : 1,491
  • بازدید سال : 9,449
  • بازدید کلی : 438,597