loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/17 و 16:39 دقیقه ارسال شده است

با محمدم.من تو عمرم پسر رمان خون ندیده بودم.بابا اییییییییییییییییولشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : محمدرضا نکنه تو دختری ؟؟؟!! شکلک
پاسخ : محمدرضا: میخوای دخترشو نشونت بدم! شکلک

این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/16 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

خاك تو سرت مگ تو دختري؟؟؟؟
پاسخ : نـویـد : کیـ و میگی ؟ شکلک
پاسخ : محمدرضا: الان دقیقاً طرف حسابت کیه؟! شکلک

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/12 و 13:59 دقیقه ارسال شده است

چی شد من منتظرم داییم فردا میره عسلویه من باید تا فردا بخرم سریع تر فک کنید تو خصوصی جواب بدید من زود تر می بینم
پاسخ : محمدرضا: بستگی به سلیقه و نیازاش داره.

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/11 و 14:23 دقیقه ارسال شده است

وا چرا تو خصوصی بگو
پاسخ : محمدرضا: نوید؟!

این نظر توسط سارا در تاریخ 1393/05/11 و 11:37 دقیقه ارسال شده است

همیشه داییم برام بهترین چیزا و اولین چیزا رو می خره کاملا می دونه یه دختر چی می خواد حالا از شوما دوتا می پرسم که پسرید من واسه داییم که 22سالشه و الان تو عسلویه سربازه چی بخرم یه پسر چی می خواد؟یه چیز خوب بگید ها
ممنون می شم اگه بگید
پاسخ : محمدرضا: والّا چی بگم؟! باید فک کنم.
پاسخ : نـویـد : نمیتونم بگمممم شکلک شکلک

این نظر توسط negar در تاریخ 1393/05/09 و 17:57 دقیقه ارسال شده است

کتاب از دوستام و همسایمون
محمد رضا تو رمان میخونی؟؟؟؟؟
پاسخ : محمدرضا: خیلی زیاد شکلک

این نظر توسط عطیه در تاریخ 1393/05/04 و 8:11 دقیقه ارسال شده است

ههههههه والا دوره زمونه عوض شده
اون از نوید ک همش کتلت درست میکنه و دخترا هنوز تو تخم مرغ موندن
اینم از داداش من ک با بند پوتین خودکار درست میکنه و دخترا توش موندن شکلکشکلک



فرخنده جون میدونی زندان بافت چیه ؟؟؟
یه جور بافته ک با 4 تا بند انجام میشه
داداشم لوله خودکارو گذاشته وسط دورشو زندان بافت انجامیده شکلک
شیر فهم گردیدید؟؟؟؟؟شکلکشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/05/04 و 1:00 دقیقه ارسال شده است

ینی چی عطیه؟
چجوری با بند پوتین خودکار درست کرده بود؟
میشود عایا؟شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط negin در تاریخ 1393/05/03 و 23:30 دقیقه ارسال شده است

ازخدا
بهم2تا بچه ی ناقص العقل دادشکلک
(سوال رو از مامانم پرسیدم اینو بم گف اخه من همیشه بهترینارو هدیه میگیرم چون خودم بهترینم خخخ)شکلک

این نظر توسط عطیه در تاریخ 1393/05/03 و 5:35 دقیقه ارسال شده است

دوسال پیش ک داداشم سرباز بود 3 ماه اموزشی رو تو اردکان یزد بود
بعد از 1 ماه ک اومد خونه یه دستمال یزدی برام اوورده بود
یه خودکارم اوورده بود ک با بند پوتینش برام درست کرده بود



کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 353
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 500
  • بازدید ماه : 1,661
  • بازدید سال : 9,619
  • بازدید کلی : 438,767