loading...
ιlιl سایت سرگرمی و تفریحی لبخند بزن ιlιl
چتــ روم اختصاصی لبخـند بـزن



آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط NEW FOLDER در تاریخ 1393/06/08 و 1:31 دقیقه ارسال شده است

من مسافرت بودم امشب ک رسیدم کادومو ا بابام گرفدم خر ذوق شدم شکلک

این نظر توسط محبوبه در تاریخ 1393/06/06 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

ممنـــــــــــــــونــــــــشکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/06/06 و 16:48 دقیقه ارسال شده است

خاک تومخت کنن
جلبکه بی تربیت
نه از اون حرفا و ادعای دینو ایمون داشتنتو بقول خودت تعصب رو چادر
نه ب این حرفات
میتونستی یچیز دیگه بگی جای این بی ادبیت
پاسخ : نـویـد : اینجــا بیــ#ــلاخ یه چیــز عادی ــه !! اگهـ واست سوء تفاهم شده ببخشید شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/06/06 و 16:27 دقیقه ارسال شده است

نویدو من ماههاس جایی نرفتم ردکن بیاد کارت شاژو
بده تا یروز چادرسرکنم خخخخخشکلکشکلکشکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : حیــف که شکلکــ بیـــ#ــلاخ نداریـم اینجا شکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/06/06 و 12:09 دقیقه ارسال شده است

برو بابا نخواستم اصن
داری با بچه معامله میکنی شکلک
پاسخ : نـویـد : از خداتم باشه !!!! شکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/06/06 و 11:35 دقیقه ارسال شده است

خخخخخخخ
وای که تو چقدر دست ودلبازی برشکسته نشی یه وقت با این ولخرجیات نه بیا اینی که من میگم بهتره
من 2تومن میدم تو 10 تومنی بده ؟؟؟چطوره !!!
ناسلامتی روز دختره باید یه چیزی بهم برسه یا نه
عاغا اصن چون تو خیلی خسیسی 5تومنی بده شکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : من خسیس نیستم فقط پول مــُـفت ندارم که همینجوری به کسی بدم شکلک

اصن بیا یه کاری که خیلییییی هم به سودت میشه !!

تو شارژ 2 تومنی بده من 2 تا هزاری بهت میدم شکلک

دیگه این دفعه آتیش زدم به مالم ! من دارم 2 تا میدم تو یکی ! شکلک

این نظر توسط سنا در تاریخ 1393/06/06 و 10:24 دقیقه ارسال شده است

نمیخوام شرایط قرعه کشیتون سخته نمیشه قبولش کرد آخه
من سه روز تو خونه بشینم اصن امکانش نیس واسه دوتومن نوچ
همینجوری بده خوب مناسبتی خسیس
شکلکشکلک
پاسخ : نـویـد : باشهـ قبول ! بیا یه معامله کنیـــم !

بهم 2 تومن شارژ بده منم بهت 2 تومن شارژ میدم ! نظرت چیهـ ؟ شکلک

این نظر توسط در تاریخ 1393/06/06 و 1:42 دقیقه ارسال شده است

برم کجایره؟
پاسخ : نـویـد : برو تو E شکلک

این نظر توسط elahe در تاریخ 1393/06/05 و 20:54 دقیقه ارسال شده است

بعضی از آدم ها
با رفتنشان درسی به ما می دهند
که اگر می ماندند، هرگز آن را نمی آموختیم

این نظر توسط در تاریخ 1393/06/05 و 20:12 دقیقه ارسال شده است

بعدشم تو این نقاشیی ک زحمت کشیدیو کشیدیش خخخخخشکلکشکلکشکلک
چ بکش بکشی شده
پاره نشه یوخشکلک
بنویس فرخنده باد مبارک چیه دیگه؟ایییییییش
پاسخ : نـویـد : بــُـرو یـــــره !


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    خواننده مورد علاقه شما ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1053
  • کل نظرات : 11008
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 720
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 25
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 29
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 168
  • بازدید ماه : 1,329
  • بازدید سال : 9,287
  • بازدید کلی : 438,435